Dank u ben nu bezig. Ook Domienr Bedankt Is het programmaatje Horizon straks ook nodig voor option files(nieuwe shirts enz enz)
maakt niet uit heb het uiteindelijk ook maar op WENB gevonden nadat Han het topic daar geopend had. Ik was gewoon sneller met het uittesten en proberen Het belangrijkste is dat we gisteren eindelijk online konden
Ja inderdaad. Ik hoorde van Techno van DG dat er in het horizon bestand een virus zat. Bij nader onderzoek bleek dat in het Horizon-setup bestand te zijn. Horizon zelf bevat geen virussen. Dus na installeren van horizon maar even scannen ( Ik deed dat met Malwarebytes anti-malware , volledige scan ) naar het horizon.setup bestand. Horizon zelf heeft volgens Malwarebyte geen virus.
ja had ik ook, vuile troep bij de installatie van horizon. alles verwijderd en geen sporen meer te vinden
Als je zwart beeld krijgt en dus niet verder gaat bij het opstarten moet je de 2 files verwijderen van je HDD en dan werkt PES weer gewoon.
Je kan wel proberen horizon te downloaden, maar dan moet je uitkijken welke vinkjes je moet uitvinken. Als je Horizon vervolgens installeert moet je hem niet starten, maar eerst met Malwarebytes antimalware de malware verwijderen. Daarna ben je safe en kan je de files injecteren.
ik ben nu opnieuw het bestand aan het downloaden en aan het injecteren (leuke naam) het lijkt nu beter te gaan want het duurt nu langer bet injecteren! EDIT: nu start hij wel op
Wat zegt hij? En ja, nog maar weinig zullen het datapack=probleem hebben opgelost, dus zijn er nog weinig. Toen ik gisteren een kijkje nam was er in de Engelse lobby een aantal spelers, maar bij Nederland weinig. Verder zullen er wel wachten op het noodzakelijke onderhoud want ik heb gehoord dat de verbinding tijdens het spelen nog niet goed is ( te langzaam ).
Ik heb dat Al opgelost nu alleen de lob nog onder de knie krijgen want ik wordt er uit gelobt... dus dat wil ik ook kunnen! Is er iemand voor een potje!
Nee, ik speel nooit 's-middags en bovendien wil ik de controls beter leren voor ik de grote stap naar online maak.
Ik ben redelijk verrast over de verbinding! (Oke je krijgt er wel een ander spel door (is niet te vergelijken met de single player vind ik) Maar ik heb weinig haperingen ontdekt!