[XOne] [Algemeen] Grand Theft Auto V [Deel XI]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 19 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hehe, nou in elk geval niet genoeg GTA V gespeeld....vooral overdag druk met andere dingen. En de keren dat ik ging spelen ging ik effe rondrijden. Effe een taxi-missie doen waardoor ik ineens veel verderop in de map terecht kwam en daar kwam ik ook allemaal dingen tegen. En toen het eindelijk tijd voor Chop was ben ik ook een flinke tijd wezen kutten. Maar het is nu tijd voor wat missies. :D
    Maar ik mag gewoon graag eerst flink exploren en dingen uitproberen. In die zin is het net zoals een TES of Fallout 3 voor mij....het is de bedoeling dat ik quests ga doen en onderweg kom ik ineens van alles tegen.

Laatst bewerkt: 21 sep 2013
  2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Grootste gta hyper hier. Game uit. Minst ver xD

3. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Forums lezen en GTA haters bashen :+

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het gaat in mijn ogen totaal NIET om hoe ver je in deze komt, maar juist exploren en gewoon lekker lol hebben. Lekker die shit op je eigen manier spelen. Ik rush nooit door mijn favo game franchises heen. :)

Jammer dit weer! Sinds de game uit is heb ik GTAF amper nog bezocht en op VG247 kwam ik toevallig dat bericht tegen en je hoefde er niet eens het forum voor te bezoeken.

5. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    BigKabuto checkt gewoon alles nu, en dat is nog het leukst als je nog een zieke reeks aan missies voor je hebt liggen.
    Zodra je de main story uit hebt, boeien die side missies helemaal niks meer. Heb ik dan tenminste.

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Haha ja weet ik. Ik lul je. Ben zelf bij 30% ofzo. Ik kloot ook maar wat aan enz

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Kijk jij begrijpt het precies man. Ik heb eerst een flink tijdje gespeeld als Franklin, paar story en sidemissies gedaan. Beetje races gedaan en gewoon aan verkenning gedaan en wat rondkutten en toen vond ik het tijd om de andere character te unlocken. Zo is er steeds weer iets om naar uit te kijken. Man met IV heb ik uren lopen kutten en gewoon die internet cafe's gecheckt, cops boosgemaakt, chases...en toen pas met missies begonnen. :thumbs:

Ja precies. En juist tijdens dat rondklooien ga je random dingen en shit tegenkomen. Een vriend van mij gisteren was helemaal verrast over hoe diepgaand dat ingame internet was. Hij had het nooit in IV gecheckt en was waarschijnlijk ook niet echt erachter gekomen in V als ik niets had gezegd. Maar juist in dit soort dingen is zoveel leuks gestopt.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    De missies zijn idd veel toffer zoals. (zit op 39% van de game)

De missie met Franklin en Trevor waar je die gast moet opsporen met de politie helicopter. Of die missie met Michael en Franklin waar je dat vliegtuig uit de lucht moet schieten met een super sniper rifle en dan als Trevor achter dat vliegtuig aan moet op een motorbike. Gewoon awesome.

9. JustBlaze

JustBlaze Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Zo speel ik eigenlijk alle GTA games, heb al heel wat uurtjes gespeeld maar nog maar iets van van 5 missies gedaan van de main story. Eerst gewoon de stad bekeken, mooie plekjes opgezocht, met npc´s geklooid en wat minigames gedaan.

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Pff, blij dat ik die spoiler niet heb gelezen. Ik ben overigens ook niet zo heel ver in de game. Heb gisteren Trevor geunlocked en voornamelijk ben ik bezig met rondrijden, exploren en aankloten. Keek toevallig bij m'n stats en zit nu op 32%. 4 uur gespeeld met Michael, 6 uur met Trevor en 12 uur met Franklin. Heb in het begin echt amper missies gedaan en echt heel veel rond gereden met Franklin.

Wat hierboven ook gezegd werd vind ik dan ook wel waar. Als je eenmaal alle story missies hebt gespeeld dan boeien de side missies en random encounters je gewoon minder. Ik ben dan iig minder geneigd om doelloos rond te rijden wanneer ik de story al heb uitgespeeld.

11. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb het eigenlijk precies omgekeerd gedaan, eerst de story afgemaakt, en dan lekker op je gemakje sidemissies en activiteiten gaan doen. Heb geld zat nu, ik ken de wereld, alles is unlocked, vind ik fijner spelen zo. Maar ieder zijn ding natuurlijk!

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik vind de minigames e.d niet zo heel boeiend dus speel ze eigenlijk allemaal maar 1 of 2 keer

missies en sidemissies houden me lang genoeg bezig

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Oh god, eerste missie met Trevor en Michael. Tranen van lachen, geweldige missies gehad tot nu toe. _O_

14. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    De S missie tegen het einde aan (rond missie 60) Damn! Die was chill _O_
    Missies worden echt met de missie vetter. Good job R* de eerste GTA die ik uit ga spelen :cool:

Edit: Oh en beter haalt een mod die dikke spoiler even weg! Want ik klikte er natuurlijk weer op en las daarna pas de reacties. Verdomd :mad:

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja 11 vrienden online. :p

16. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Hoe krijg ik die gratis SMG, ik las hier dat je die kreeg wanneer je je account linkte met Rockstar Social club?

Ik zie nergens een optie om mijn xbox account te linken, ik ga er van uit dat dit automatisch is gebeurd? Ik heb al een account sinds RDR/La Noire dus...?!

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Wtf heb die vieze spoiler ook gelezen... Klote zooi.

18. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Tja beetje jammer dat die niet verwijderd is |:-

E: Ook zo jammer dat ik nu zie dat ik nog maar 2 missies hoef te doen :+

19. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Dan moet je op www.lifeinvader.com inloggen met je social club account, en dan ammu-nation stalken, maar werkt volgens mij met elke willekeurige pagina op lifeinvader. Kunt ook een speciale auto krijgen zo.

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    [yt]EB_XX_IM8io[/yt]

Hij is weer goed _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina