1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Playstation Vita [Deel 4]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 7 aug 2013.

  1. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Thanks, zo ze zien lukte het nie zo goed met me iPad xD
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    hey, dat is gewoon via de standaard poort wat je gebruikt voor het opladen/verbinden met PC. Niet eens via die mysterieuze poort bovenaan.
    Geef me die mysterieuze kabel! Of misschien was het via een super geheime Vita TV wat ergens verborgen lag, en kun je de Vita dus wel koppelen zoals ik de hele tijd al wil. :+

    Ergens is het stom dat ik het zo graag wil (wat heb je aan een handheld als je het koppelt aan je tv, het draagbare is dan weg), maar IK WIL HET GEWOON. Op TV spelen wanneer ik wil, dat ding meeslepen wanneer ik wil. Mogelijkheden zijn awesome.
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik wil het ook, maar dan wel alleen als je de touchcontrols op de Vita kunt gebruiken, zodat je echt ALLE Vita games op het grote scherm kunt gebruiken.

    En natuurlijk blijft de Vita op zich perfect voor gamen, maar soms is een groter scherm wel leuk.:+
     
  4. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Kijk op 1:14, volgens mij is dat ook niet de standaard poort. Ben bang dat het eigenlijk speciale ps vitas zijn geweest ofzo. Sommige vitas zijn gemod en kan je via JPN importeren, hier zit dan een extra aansluiting op waarmee je de gameplay kan capturen.

    Dit is trouwens zo een capture vita:
    http://youtu.be/7y2tVtXr1pY
     
  5. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Mooi ding! Doet me denken aan de super gameboy :D

    [​IMG]
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Zijn dat geen speciale Vita's waarmee sites/bladen (video)reviews kunnen maken van Vita games?
     
  7. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Geen idee, maar het is in ieder geval niet die oplaadstekker, want de kabel zit ernaast.
     
  8. Silverpeet

    Silverpeet Touch a DS ..

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Duur geintje...8)
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zo. Ik wist dat het erg was, maar zo erg dat ze er serieus over nadachten om te stoppen met de Vita...
    Mensen van het Vita topic; dankzij ons bestaat de Vita nog! :cool: Geef jezelf maar een klopje op de schouder! :+
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    ...of ze geven ons nu de schuld dat het ding lang zo duur blijft.:9
     
  12. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Wauw dat is kut verwoord in 1 zin :eek: Had zo een antwoord niet verwacht van Sony en geeft tog ook wel het gevoel dat ze weinig zin hebben in de toekomst van het device...
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zo zie ik het niet. Ik lees daar eerder in dat ze er door ons enthousiasme nu juist wel zin in hebben.
     
  14. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Zolang ze die zin maar weten vast te houden hoor je mij verder niet klagen, maar ik wil en moet het niet terug zien in de support of games wanneer ze de hoop hebben verloren want dan verlies ik ook snel de hoop.
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Als je zo kijkt naar wat ze van plan zijn met de PS4-Vita, Vita TV, de indies op de Vita, lijkt het mij dat ze het ding echt niet laten vallen.:thumbs:..

    No worries.:):
     
  16. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat met name de PS Vita - PS4 combinatie cruciaal gaat zijn voor dat apparaat. Ik hoop dat ze dit goed gaan verwerken, zodat de Vita hierdoor meer sales gaan krijgen en we wat meer interessante titels zullen krijgen.
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Persona!
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Weer eens even verder gegaan met Sly.
    [​IMG]

    Blijft toch een lekkere game. Wel wat te weinig cutscenes. :p Ze zijn gewoon zo leuk! Net een echte ouderwetse cartoon.

    [​IMG]
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Leuk game idd.

    Maareh...wel deze maar geen Persona? Na je lekker te hebben gemaakt voor wat je nog niet kent, ga je Sly spelen en geen Persona?

    Tss.:{
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hey, ik heb net Heavy Rain utigespeeld. Laat me even tot rust komen met een 'simpele' platformer, ipv dat ik gelijk weer een game moet induiken wat zwaar leunt op het verhaal. :+

    En Sly heeft natuurlijk net zo veel recht om gespeeld te worden als Persona! :p

    edit: ZO GOED?!
    [​IMG]

    Ok, ik ga niet nu direct spelen, maar het staat wel klaar. :p
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2013

Deel Deze Pagina