Het ingame internet zit vol gekke en grappige shit. Moet je eens naar Media & entertainment gaan, Vinewood Classics, het eerste boek kiezen en dan naar onderen gaan. De ad voor Jack Howitzer kiezen en die video kijken.
Klopt, heb ik ook last van, dat ding is niet kapot te krijgen met kogels, één sticky grenade is wel genoeg.
Idd, daarom spendeer ik geen cent meer aan auto's allemaal nutteloos. Als ik een auto wil, jat ik er 1. En geldbusje schiet je open met cerca 4 schoten met een schotgun.
Hangt er volgens mij ook van af waar en hoe je hem tegenkomt. Als je er zomaar eentje ziet rijden krijg je ze sowieso niet open, dat lukt alleen als het met zo'n 'random event' is.
Dat is wel goed shit dan ja. Ze verdwijnen gewoon? Damn...daar gaat het hele doel van auto's kunnen kopen flink van naar de maan. Beter patchen ze dit. Maar dat zal vast wel, want RDR kampte ook met gekke dingetjes eerst.
Soms wel soms niet, ook niet gebruiken tijdens een missie. Alle auto's die ik nu jat en pimp, zet ik in de gsg garage
Trevor! Echt wat een baas is die man Ohja, net in de desert gereden met onweer. Zag er echt schitterend uit!
Is er een manier om de army base in te komen zonder kapot geknald te worden door een tank? Is er überhaupt een mogelijkheid om in een tank te stappen?
Op je mobiel naar internet, dan naar money & services, dan de bovenste hit, dan zit je op de indexsite, dan ga je naar markets en dan klik je op de onderneming waarop je wilt investeren, daar kan je bepalen hoeveel aandelen je koopt.
Als het goed is komen auto's die je achterlaat of die kapot gaan toch weer terug bij het impound? Dus als je een missie zou doen met een opgepimpte auto zou moeten kunnen toch?
Op de website van de social club van rockstar kan je ook precies zien wat je al gedaan hebt in het spel en per missie ook bepaalde cijfers zien over hoelang je er over gedaan hebt, of je onschuldige mensen hebt omgebracht enz. Per personage zie je het percentage staan die je hem tot nu toe gespeeld hebt incl wat je aan geld hebt. Ziet er goed overzichtelijk uit vind ik. Spel speelt lekker weg, sommige reacties op straat van een burger zijn zeer apart maar wel leuk. Even toeteren als je voor een stoplicht staat en voor je het weet staat er een agressief persoon naast je auto.*) Hoe vaak die Trevor wel niet het woord Fuck gebruikt als die boos is Over de aandelen die je kan kopen is het me nog niet zo goed gelukt. Morgen maar eens verder naar kijken.