1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Grand Theft Auto V [Deel XI]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 19 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bij mij werkt het eigenlijk prima dat opslaan. Kwam toen straks weer eens bij Trevor zijn oude huis en in de garage stond nog steeds de quad die ik toen gelijk gejat had.
    Maar ja als je wilt sparen moet je gewoon de grote garages gebruiken en die wagens voor de lol gebruiken en niet voor missies dan moet het wel goed gaan.
     
  2. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Word vervelend nu dat Social Club gebeuren wat telkens down is...

    Moet in een missie een foto met mijn camera maken, dit gaat niet of is te traag. En de aandelen die ik wil kopen om weer ff flink te cachen na een missie van Lester lukt al niet meer de laatste paar uur.

    Oftewel, qua missies kom ik momenteel niet echt verder zoals ik wil omdat servers niet werken... |:-
     
  3. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de website van Rockstar stond dat ze er druk mee bezig zijn om het allemaal weer goed draaiende te krijgen. Hopelijk doet het het morgen beter.
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Bij mij altijd.... Nog geen enkele foto mogen nemen....
     
  5. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Vraagje over de 1ste heist, is dit standaard?


    Hebben jullie een deel van je buit verloren of heb je gewoon alles bij kunnen houden?
    Ik had namelijk niet de beste gunman uitgekozen en hij rijdt uiteindelijk ergens tegen aan waardoor ik 1 miljoen dollar mis loop.

    Is dit standaard bij iedereen of had ik een betere gunman moeten nemen?
     
  6. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Bij mij knalde er wel iemand van zijn motor af, maar na de tijd bleek dat iemand anders het geld netjes opgepakt had. Overigens had ik ook niet de beste gunman, de buit was iets in de 4 miljoen.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dacht dat die andere niet vallen. Maar als die valt kan je het geld wel pakken als je er overheen rijdt. Dus eigenlijk kan je hem beter wel kiezen en dan over het geld rijden. Meer geld voor jou. :)
     
  8. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de beste gunman uitkiest als partner voor je heist, dan vraagt die veel meer geld dan een minder ervaren persoon. Had zelf ook een minder ervaren persoon uitgekozen. Des de meer die leert, des de meer die ook weer vraagt later in het spel.
     
  9. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Vandaag een auto gepimpt voor een bedrag van 80.000 Vervolgens in de garage gezet van Franklin. En nu is die gone..
    Dus zelfs de garage bij het huis is niet veilig.
    Gebruik de gepimpte auto's al extra niet voor missies en verdwijnen ze nog. Zwaar vervelend.
    Ga voorlopig niks meer met auto's pimpen doen.

    En nee hij staat niet bij impound.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Pimpen van auto's kan wel alleen dan wel opslaan in de grote garage. :)
     
  11. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Het klopt inderdaad dat hij steeds beter wordt in heist, maar hij blijft hetzelfde percentage vragen, ongeacht zijn ervaring.
     
  12. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Wie bij Rockstar de marathon heeft bedacht, vind het zeker leuk om op de A knop te drukken continu?

    Vooral bij de laatste marathon druk je 25 min op de A knop eerst tering eind zwemmen en daarna nog fietsen en rennen. Uiteindelijk krijg je niks.. Nouja, last van je duim. :+
     
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Haha inderdaad :lol:
    De triatlon is wel awesome, dat je als je op B drukt, je de race bekijkt vanuit het Weazel News live coverage perspectief.

    Overigens ben ik nog niet wezen pimpen, maar als je LA Customs koopt (350.000), kan je gratis pimpen bij die garage. Dat is dus wel een aanrader.
    Verder vindt ik wel dat het cash gebeuren iets minder opgeblazen had mogen worden. Voor het winnen van een race krijg je maar 500 dollar terwijl de golfclub 120.000.0000 kost. Uiteindelijk kan je denk ik dus al het vastgoed kopen door op de aandelenmarkt al je heist money te investeren.

    Het is ook een minpuntje dat de races erg makkelijk zijn, tenzij je van je auto/boot wordt geslingerd win je meestal ruim, de leaderboards zijn wel een leuke toevoeging maar die doen het nog niet.
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wauw, wat raak ik toch geïrriteerd door die politie heli's zeg :{ geen ontsnappen aan tenzij je onder een brug schuilt. Die bloedhonden vinden je echt overal.

    Iemand tips daarvoor? want zodra het 3 sterren wordt is het zo goed als wasted in mijn geval
     
  15. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Piloot neer knallen en de helikopter stort dan neer. Daarna is vluchten easy.
     
  16. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Inderdaad, die golfclub is echt belachelijk 8) Zit ook te wachten op een heist waar ik echt miljoenen mee buitmaak :+
     
  17. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Oh, lekker is dat had ik dat maar eerder geweten, ik heb zeker al 500k in upgrades zitten (verdeelt over alle characters, maar toch) :+.

    Ik vind het ook een beetje overdreven met dat geld, zelf bewaar ik al die missies van Lester tot het einde van de story. Ik ga er vanuit dat ik dan wat meer geld heb om te investeren, dat moet een goede boost geven.
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2013
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja, neem een Boeing 747. Vandaag gezien! :9
     
  19. Stuart

    Stuart MSTRKRFT

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is slim! :) Flink cashen!
     
  20. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Gebruikt er iemand die Ifruit app?


    Heb het geinstalleerd maar uiteindelijk is het een dom spelletje om je op je Iphone/Android phone bezig te houden. Die hond kan me echt gestolen worden. :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina