Het is me geen enkele keer gelukt sinds releasedag.... Lijkt mij toch vreemd... Misschien toch maar even de "cache" gaan legen, wordt een beetje irritant spelen zo, omdat ik vaak wel een kliekje wil maken.
1) Als je een militair voertuig koopt kan je dan op de militaire basis zonder wanted? 2) als je die grote militaire helicopter koopt kan je dan ook die 'haak' gebruiken? Spoiler die je in een van die missies gebruikt om die onderzeeër mee te nemen? Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4
Ff die GTR die je standaard in je garage hebt aangepakt. Blijft ie nu zo elke keer als ik hem uit m'n garage pak of krijg ik steeds weer een nieuwe GTR?
Mijn beestje, doe hier zon beetje alles mee, want kan overal in San Andreas komen zonder problemen. En er is maar weinig wat dit aan de kant beukt.. wat een monster
Gekocht? Of van de straat? En dan nog een (algemene) vraag: Waarom zou je een auto kopen in gta 5? Wil dit misschien gaan doen, maar ik kan toch ook gwn zoals ik nu doe, willekeurig ene van de straat pikken, opslaan in garage, en als je m kwijt vent gewoon naar vehicle impound terughalen? Nog altijd goedkoper dan een auto kopen lijkt mij..
Van de straat gewoon, maar wel volledig geupgrade enzo. En dat andere van je; er is nu een probleem met auto's die opgeslagen worden, in de garage kunnen ze soms verdwijnen (al heb ik dat nog niet meegemaakt) maar de impound werkt maar zelden naar behoren.
1) Als je een militair voertuig koopt kan je dan op de militaire basis zonder wanted? 2) als je die grote militaire helicopter koopt kan je dan ook die 'haak' gebruiken? Spoiler die je in een van die missies gebruikt om die onderzeeër mee te nemen? Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4