Spoiler Eerder in het spel had ik voor een jongen zijn gestolen fiets terug gehaald. Nu heeft hij via de telefoon contact met mij opgenomen, omdat hij een bedrijf was gestart genaamd AnimalArk. Hij heeft mij als beloning ongeveer 400 aandelen gegeven die bijna 100.000 euro waard zijn. Mijn vraag is kan je er nog voor zorgen dat deze aandelen meer waard worden dan dat ze nu zijn. bij mij staan ze nu op 203,74 per stuk, of is het beter om ze gelijk weer te verkopen?
Spoiler Verkopen die shit, LCN shares zijn instabiel als fuck. Goede kans dat ze straks ineens kelderen.
Vraagje over die Devin missies. Spoiler Heb nu aardig wat auto's gejat. Volgens mij was die laatste die James Bond bak en daarna hangt Lamar ook rond bij die garage. Wanneer krijg je die laatste opdracht eigenlijk? Want volgens mij moesten het er iets van 5 zijn?
Kan je dat ook even in spoiler tags zetten? Je vergeet notenbene het belangrijkste stukje tekst om in een spoiler te zetten. 》.《
Wat, dat er een missie is met een trein? Super verassend, dikke spoiler, einde compleet verkloot, oh nee! Als iedereen dan het woord auto ook even in een spoiler zet.
Spoiler Had hem ingisteren uitgespeeld.. verkeerde keuze gemaakt nu maar weer opnieuw begonnen haha Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4
WTF, die eerste heist.. Over de buit. Spoiler Op tweakers post iedereen wat ze hebben binnengehaald. Bij de meeste is er 2.500.000 afgehaald voor die Mexicaan z'n huis. Bij mij ruim 4 miljoen? WTF?! http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/career/missions/the-jewel-store-job-smart/stats Kun je voor jezelf checken.
Bij mij ook 4 miljoen, maar hebben wij niet Spoiler die 1/4e buit die we hebben laten vallen omdat we de cheap ass gunman hadden die op z'n bek ging ook in dat bedrag zitten? Want er staat gewoon 'deductions' , staat niet dat t specifiek voor dat huis is Stel dat de max take 5.000.000 is en die pannekoek gaat op z'n bek met 1,25 miljoen.. Dan ga je al snel richting de 4.000.000 als je er 2.500.000 voor t huis bij optelt