Hehe in dat laatste plaatje lijkt hij idd sterk op Dracula, maar is Michael. Toch wel echt vervelend die verdwijnende auto's uit de garage hoor, gisteren weer een auto weg. Mag hopen dat Rockstar daar snel wat aan gaat doen met een patch!
waar slaan jullie je auto's op dan? of blijven ze verwdijnen? ik heb die garage nog niet gekocht waar je er meer kunt stallen
Rockstar is looking into a number of issues with Grand Theft Auto V, including missing vehicle upgrades and cars, as well reports of the game crashing older Xbox 360 models. Let’s start with that car upgrade problem, as reported by VideoGamer. According to some users, cars and upgrades are going missing following the completion of missions, despite the fact that the vehicles are parked and saved in garages. The studio is currently looking into the problem, but the support site advises that “In the meantime, please try to avoid parking a car in a garage, driving one already in a garage, or getting in a default vehicle, when playing as a character other than the one with your upgrades.”
De Audi van Michael is weer terug. Gelijk even wat aangepast niet over the top omdat ik dat niet bij Michael vind passen eigenlijk. Pure race bak van Franklin Voor de tochtjes in de bergen met Franklin.
Thanks! Vind die foto's gemaakt met de telefoon in de game niet echt geweldig zit een of andere lelijke (instagram) filter overheen? Beetje bruin/grijs tint en streepjes of kan je dat soms kiezen?
Als ik nou een auto steel van de straat & deze helemaal tune, en ik sla hem op in mijn garage, blijft ie er dan staan? of moet ik persee een nieuwe auto kopen via het internet op het mobieltje?