Juist niet. Dan krijg je nooit de GTA sfeer Net met Pet Shop Boys door Rockwood Hills gereden, gewoon top.
Dat is ook wel weer zo maar bij gta vice city op de pc kon het wel. Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
Zag net dat Healt (Soundtrack van Max Payne 3 gemaakt) er ook inzitten. Zit toch vooralsnog veel lekkere nummers tussen. Rebel Radio, Non Stop FM, Space 103, West Coast Classics en Lowdown FM altijd wel op staan. Op een of andere manier vind ik dat nummer van Rihanna in GTA ook wel lekker om mee te cruisen, normaal raak ik er gek van.
Haha, dat nummer is sinds GTA V m'n guilty pleasure Net veel rond gereden met Trevor en de hele tijd Rebel Radio/Los Santos Rock Radio beluisterd. Zaten ook een paar lekkere tracks tussen
Leuke aan GTA is dat het opeens nummers leuk maakt. Heb ook best vaak Pop radio met Britney Spears op. Of Fergie
Haha nee die zijn nog steeds kut. All Saints daarentegen [yt]s0AblkNWFvQ[/yt] Dit is ook een lekker station.
Ik weet niet meer welke zender maar ik kwam Windowlicker tegen van Aphex Twin. Gruwelijk! Verstuurd van mijn LT30p met Tapatalk
[yt]pt3PcA4UvPA[/yt] Deze is ook meer gaan groeien, lekker nummertje. Eindelijk Radio Gaga eens kunnen luisteren, geweldig om mee te cruisen.