Iemand met een afgesloten story die mt chillad al heeft bezocht? Of iemand die met 500k op de rendevouz point is geweest van de blueprint kaart?
Ja daar ben ik ook erg benieuwd naar idd. Alleen ben ik helemaal niet bezig met die hele stock market of met real estate, dus verdien ik helemaal niet zoveel geld.
Ik heb wel 500k, dus ik zal dat wel eens proberen vanavond. Ik heb ook die kaart maar geen blacklight, dan maar even op internet zoeken. Maakt het nog uit met welk personage?
Hoezo niet? Denk dat ik al meer dan 10uur in GTA heb doorgebracht zonder iets nuttigs te doen. Gewoon rond rijden of vliegen en de wereld ontdekken. Kan daar echt van genieten en uren mee bezig zijn. Helaas nog geen Bigfoot in de bergen gezien, maar wel genoeg andere toffe random dingen.
+1 zit pas op 10% Er is gewoon teveel shit te doen wat tof is.... Gister 1,5 uur lang staan golfen...
En wat heb jij zondag gedaan?! .... nou gewoon, een onderzeeër gepakt en 3 rondjes rond San Andreas gevaren. .. de nucleaire barrels zijn binnen, en de submarin parts zijn binnen. Pfff en toen was het maandag. Verstuurd vanaf mijn GT-I9100 met Tapatalk 4
Waar blijven de hoaxes, de mysteries en de zoektochten naar spookhuizen, spookautos die van bergen rollen en andere dingen waarvoor we massaal de wereld gaan afstruinen, waarvan we (nep-) foto's gaan posten en al dat soort spanning!
Bij de laatste missie krijg je iets van 15/20 miljoen per persoon, en je moet zorgen dat je de assassination missies van Lester bewaard tot na de laatste missie. Dan kun je mooi die 20 miljoen investeren in aandelen waar je voorkennis van hebt.
@Serialdrifter Gast. Spoiler Jij bent zo slim man.. je ziet dat die post boven jou met een spoiler is geplaatst, en toch vond je het zo slim om de einde van RDR te posten.
Jullie maken er een spoiler van... wild westen.. of San Andreas 2013.. tuurlijk is John Marston dood.. lol Jij dacht dat ie nog leefde dan 200 jaar later?