[XOne] Pro Evolution Soccer 2014

Discussie in 'Games' gestart door ManoMoker1982, 14 mrt 2013.

  1. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan er niks aan doen maar ik vindt het een gaar product .
    ik had er zo'n zin in , fifa is geen optie, na pes 2013 die op de goede weg was leek dit zo veel belovend.
    Het is echt voor de helf af en zal pas met pes 2015 goed zijn denk ik.
    alle bekende problemen zijnhier de revue al gepasseerd maar ik kan niet tegen die framerate problems.
    zo irritant gebeurt zovaak, niet. normaal.
    ik heb alles geprobeerd maar er is geen oplossing voor. en ik geloof niet dat ze dit met een fix kunnen oplossen.
    Konami wist bij release al dat ditprobleem er is.
    in potentie een goede game maar als we pas over een aantalweken een paar fixes krijgen is het mischien voor mij al te laat
     
  2. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    De spelers reageren anders (te laat op je reactie )formaties lijken nog niet te kloppen (heb nog niet zoveel gespeeld) vanavond hoop ik nog een paar potjes te doen!
     
  3. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik kan me de hele tijd in heel veel dingen vinden alleen die framerate snap ik geen snars van want ik heb daar amper problemen mee. En het is toch vaag waarom de ene dat wel zou hebben en de ander niet.
     
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Welke versie heb jij? Ik heb de PS3 versie en daar is de framerate af en toe om te huilen, vooral als er veel spelers in het strafschopgebied staan.
     
  5. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik werd gisteren ineens van de servers gegooid en nu ik net weer opstart krijg ik de melden dat de servers (nog steeds) niet beschikbaar zijn. Meer mensen last van of ligt dit aan mij?
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2013
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik kan mij niet voorstellen dat dit aan jou ligt ;)

    Wat zullen ze een stress hebben die gekke gasten bij Konami....

    ** KAMIKAZE, ligt het spel aan in de winkels? En we hebben de issues nog niet eens gefixt? Bonzai!! ***
     
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik heb het zelf ook, potentie is er voor mij nu echt wel sinds jaren, maar nu ook gewoon een kapot spel.. een product dat maar half af is.

    Echter ga ik nu dit jaar maar weer voor Fifa:mad: echt zo zonde he.
    een dikke Fuck You Konami!
     
  8. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Dan zijn ze wel bezig met een gigantisch onderhoud dan. :+
    Ik zie alleen nergens een aankondiging staan van hun werkzaamheden en vind het daarom vreemd dat de boel nu twee avonden op rij niet beschikbaar is. Of ik log steeds op de verkeerde momenten in natuurlijk. ;)
     
  9. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ben ik ook benieuwd of konami of die Adam bhati, of hoe ie ook heet gaat reageren op de negatieve berichten .
    ze lezen natuurlijk gewoon mee, ik vindt het niet kunnen dat ze " de komende weken" een patch gaan brengen die bugs gaat verhelpen, of poging tot doet.
    laat ze eens echt naar hun fans luisteren, en die zijn al stukken minder in getallen , neem je fans serieus en verhelp de Grootste klachten a.s.a.p.
     
  10. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ze hadden het spel gewoon nog niet uit moeten brengen. Die demo gaf mensen een goed beeld van het spel. Boeien dat het spel dan later dan FIFA uitkomt. Een goed product verkoopt zichzelf wel. Dit gaat alleen maar klanten kosten.

    Breng het spel 1 maand later uit met alle correcte transfers, de 2000 speler face-update (die zogenaamd komt), vloeiende wedstrijden, een cursor switch die gewoon eindelijk eens goed functioneert, fully manual mode, no-rails mode, goede goalkeepers, een minder overpowered lobje, etc. etc. etc. Gemiste kans, alweer..... Ze hebben de mazzel dat ik FIFA k.u.t. vindt spelen en dus al helemaal geen optie is, al is dat spel wél compleet.
     
  11. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom neem ik genoegen met een halve game die pas over een geruime tijd " misschien " is zoals ze hadden beloofd terwijl ik de " andere " straks kan halen die wel compleet is.
    mn hart ligt echt bij pes en ik zie ook vlagen van mooie dingen maar ik wil wel fun hebben en mischien als ik me er wat in verdiep heb ik dat wel met de " andere".
    ik ben geen rijk man en het voelt nu echt als weg gegooid geld en mischien moet ik geduld hebben en nemen ze ons serieus maar wat als je 3 maand verder bent en het is gewoon nog het zelfde.
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nou, ik zal wel weer een subjectieve PES-fan zijn, maar ik heb me gisteren kostelijk vermaakt. Gewoon eens geen Europese topper gekozen, maar River Plate uit Argentinië.
    Tegenstander dan van hetzelfde niveau en dan maar zaken proberen die nieuw zijn in het spel.
    Ook even de trainingsmode gedaan. Ik heb nu alles gedaan tot expert en zo kom je wel dingen tegen die ik niet wist.
    Nee hoor, PES verveelt me geen seconde :)
     
  13. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dat gedoe van gegevenspakket ook gefixd word denk ik dat we een leuke spel hebben
     
  14. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ergert gewoon dat er een aantal dingen inzitten waar altijd al kritiek op is, maar waar nooit echt iets goeds voor wordt gedaan. PES komt vaak genoeg met leuke, nieuwe dingen. Maar als ik nog steeds niet naar het mannetje kan wisselen die ik wil zijn en daar een tegendoelpunt uit komt, dan kunnen er nog zoveel leuke dingen in zitten maar de frustratie bij PES blijft. Moet zeggen dat ik me tot nu toe ook wel vermaak, maar er zitten gewoon dingen in die niet kunnen. Voorbeeld van wat ik heb meegemaakt:

    - tackle van voren, snoeierhard op de bal. In een halve finale CL-wedstrijd, waar het er even om gaat. Directe rode kaart. Bullshit.
    - tegenstander schiet op goal, keeper houdt de bal, maar de bal valt achter de keeper. Ik denk prima, die pakt hij wel. Nee hoor, de keeper doet een duik naar achteren en stompt de bal achter zich het goal in.
    - spelers die niet naar de bal toe willen rennen (rails).

    En ik erger me, net zoals vele anderen, aan het feit dat de game niet compleet is. Gezichten lijken nergens naar? No worries, we komen met een update met 1000'en nieuwe gezichten. Doe dat gewoon meteen, wacht dan maar met releasen van de volledige titel. En wat hier ook al is gezegd: zo'n 'cheat' met de lob. Een op een op de keeper is altijd scoren als je een lobje doet. Heel erg leuk als je online wilt spelen!
     
  15. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er al mensen die de gegevens pakket op de xbox geinstaleerd hebben op een normale manier. Dit lukt namelijk nog altijd niet op mijn xbox
     
  16. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    En de eerste option file (voor de PS:cool: is een feit. Weet iemand hoe je dit moet installeren?
     
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Staat een handleiding bij, maar dit is feitelijk erg eenvoudig.

    Spul op een USB stick zetten, complete map, incl. inhoud moet file voor file aangevinkt worden (geloof niet dat er al een optie "select all" aanwezig is) en gekopieerd worden naar de harde schijf van de PS3. Alles overschrijven, behalve de persoonlijke data (profiel, etc). Daarna opstarten et voila....
     
  18. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Wat dat betreft gaat het met de PS 3 makkelijker dan met de Xbox.
     
  20. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Oke

    Ik heb het een aantal potjes gespeeld (ofline)

    Vind het een vermakelijke game! Kan echt genieten als ik bijv Cl speel, leuke sfeer en een doelpunt maak je echt zelf.
    Oke het wisselen tussen spelers gaat soms stroef en verkeerd. En ook de diepte insturen lukt nog heel goed (kan ook aan mij liggen ik moet dan bijna een onmogelijke toets combinatie maken (of wel je wil me dan niet zien zitten :) ))
    Natuurlijk maken de keepers blunders maar kijk eens naar Vermeer die blundert ongeveer het zelfde :+

    Kortom ik hoop gauw op een option file en nog wat kleine verbeteringen maar verder vind ik het prima spelen. (gewoon jammer dat de knvb en EA Alles weg pakken qua licenties! Daar kan konami niets aan doen!)

    mijn cijfer een 7.5
     

Deel Deze Pagina