Spoiler Is inderdaad heel goed mogelijk. Bij mij kwam het echter juist over dat de cops nu ook weten dat ze medeplichtig is. Hoe dan ook...fenomenale episode en gewoon....pffff....heb er geen woorden voor. Blijft echter wel megakoud van hem om Jesse te verraden(wel erg toevallig dat de auto net boven een kuil stond waarin hij kon zitten...) en dan ook een schepje erbovenop over Jane. Jesse had genoeg redenen om hem te haten, vooral vanwege Brock en dit had Walt ook wel kunnen in zien. Hij kan echt tyfus evil zijn en tegelijkertijd iemand die ook gewoon goede bedoelingen heeft, tjonge. Blijf benieuwd wat er precies gebeurd is, of gaat gebeuren wanneer we bij die scenes uit de flashforwards komen. Ben het eens met mensen hier, easily de beste serie ooit. Alleen al de manier hoe het begon en die werkelijk fantastische camera shots ook.
Spoiler Hank, Dood en z'n maat was wel effe wat ik niet zomaar verwachtte. Eindelijk heeft Walt door dat zijn familie gewoon een grote clown show is en start een nieuw leven(Rode busje is van saul) Ben benieuwd wat ze nou nog meer kunnen vertellen.
Spoiler In de 1e aflevering na de onderbrekening begint het dat Walt naar zn eigen huis gaat en dan zo'n klein dingetje achter het stopcontact vandaan haalt. Wat zit daar eigenlijk in? En wat gaat ie er uiteindelijk mee doen? Of heb ik iets gemist en is het al terug gekomen?
Spoiler Een soort van reageerbuisje uit het lab met spul er in van wat ik me kan herrineren. Het haalt het in ieder geval later op dus we gaan vast nog wel zien wat het is.
Echt helemaal weg geblazen de laatste aflevering. Kan niet wachten tot zondag Sent from my iPad using Tapatalk - now Free
Tof nieuws over de laatste 2 eps! Ik blijf hopen dat hij Spoiler Ook Jesse heeft gered. En dat het 1 grote show was om de oom van die kerel met wie hij nou samen werkt te overtuigen.
Korter hoor, je staat er versteld van hoelang die reclame duurt in Amerika. Vince Gilligan heeft gezegd dat de laatste twee afleveringen 7/8 minuten langer zijn. Reken dus maar op 55 minuten.
breaking bad eps (afgelopen 2 )waren eindelijk weer zo awesome als de vorige seizoenen , veel actie etc en veel momenten dat je denkt van 'wtf gaat er gebeuren"
Spoiler Inderdaad, want het is eigenlijk indirect Jessie's schuld dat Hank dood is. Ik denk dat ie daarom Jessie pakte.
Damn Spoiler Jesse cant catch a break.. Misschien de ricin voor die ex partners van Walt. Of die m60 voor hun daar. Of was dat alleen motivatie om weer Heisenberg te worden. Wat zal het zijn? Ja, iedereen denkt voor de neo nazis maar deze show is altijd onvoorspelbaar.
Spoiler Ondanks dat ik Walt support krijg ik onderhand wel medelijden met Jesse, vooral nadat de moeder van Brock werd vermoord. Vind alleen het einde een beetje raar. Walt lijkt er doorheen te zitten maar omdat zijn ex partners van die onderneming hem niet de eer geven die hem toekomt in die onderneming wordt hij opeens weer aangezet tot wraak ofzo? En hij zit nu dus maanden in die berghut, waar is zijn wraakgevoel heen jegens Uncle Jack. in het begin van de episode was deze nog duidelijk aanwezig.