Spoiler Toffe episode weer. Goed dat ze eerst alles afronden en dan 2 maanden vooruit gaan ipv gelijk 2 maanden vooruit. Vond dat wel fijn.
Spoiler 1x per maand chemo en de vorige keer ging het niet goed zei die gast. Dus dit is de 2e keer dus 2 maanden verder. Walt krijgt kranten als die weer langskomt. Dus die heeft die een maand geleden op de list gezet. De eerste keer toen ze aankwamen deed die dat niet. Daarnaast zie ik bij veel reviews dat ze ook 2 maanden zeggen.
Spoiler Dat van die kranten zie ik als goed bewijs. Die van de chemo minder, ik heb het even opgezocht en het ligt er maar net aan hoe vaak je een chemokuur krijgt, dit kan dagelijks, wekelijks of maandelijks zijn.
Spoiler Ja klopt maar die gast zei dat die een keer per maand langskomt. En de vorige keer was het mislukt.
Spoiler Walter White rechtvaardigt zijn transformatie in Heisenberg altijd omdat hij voor zijn kinderen wilde zorgen, maar onder het oppervlak heeft toch altijd wel zijn gekrenkte ego centraal gestaan. In het bijzonder wat betreft Gray Matter en hoe hij eruit is gecheat. Weet nou totaal niet wat hij nu van plan is. Was wel echt een heftige aflevering zeg, hoe hij daar weg zit te kwijnen. Plus 'and remember, there's still the kid' was ook vrij nasty
Doen! Is het wachten wel waard ik wou dat ik het gedaan had Spoiler Vet ook dat de eindtune de begintune is... Jesse is wel helemaal kapot gewoon.. ik hoop dat hij doodgaat dan heeft hij nog iets mercy
Spoiler Ik vind het juist leuker om een week te wachten met zo'n cliffhanger. Zorgt toch wel voor spanning, terwijl als je meteen de volgende kan kijken, is dit toch een stuk minder.
wat was dit weer een vette episode de afgelopen 3 waren echt weer dat epische zoals ik het gewend was van Breaking Bad
Spoiler Walt gaat op jacht, Daarom ook die shotgun aan het begin van deze seizoen haalt die zijn shotgun uit zun auto. Ik denk dat hij die stomme kop van gray matter gaat neer knallen, En darna die stomme Tod en uitendelijk gaat die zelf dood of in gevangenis of houd zich schuil einde.
Spoiler Ja, dit en ook omdat ze in het interview zeggen ze dat de blauwe stuff ook weer terug is en dat pikt hij ook niet.