Iemand nog last van het automatisch updaten van de apps in de appstore ? Bij mij doet hij het niet,in de beta wel.
Is dat auto update ook doorgevoerd in IOS 6? Lijkt wel alsof mijn jailbreak apps ook geupdate worden wat voorheen niet kon.
Kun je eigenlijk ook zelf (snelkoppelingen naar) websites toevoegen in het startscherm van Safari (iOS7)? Irriteer me er een beetje aan dat ik nu alleen maar die standaard 3 icoontjes (Apple, Yahoo en Disney) zie en verder en hoop loze ruimte.
Ik heb zelfs 16 snelkoppelingen. 1. Ga naar de site die je wilt opslaan. 2. Druk dan onderaan het scherm op de middelste icoontje ( vierkantje met pijlomhoog). 3. Klik op bladwijzer. 4. Selecteer locatie : Favorieten. 5. Bewaar.
Moet ik de beta eerst verwijderen voordat ik naar iOS7 ga? Of kan ik hem gewoon aan iTunes hangen en dan updaten naar de "consumenten" versie?
Een iOS7-beta in gebruik? Gebruikte je een iOS7-beta? Dan kan je niet Over The Air updaten. Je dient je iPhone via iTunes te herstellen. Doe dit door je iPhone aan te sluiten en in iTunes niet te kiezen voor ‘Zoek naar update’ maar voor ‘Herstel iPhone’. Let in dit geval extra op een goede backup van je content. Bron: OMT.
Vandaag met 5S gespeeld en weet weer waarom ik de S modellen altijd oversla. Voegt niets toe t.o.v. m'n iPhone 5. 4G van KPN was dan wel nice. 30 Mbit down / 10 Mbit up.
Die kleurencombinaties zijn trouwens echt spuuglelijk van de 5S. Bij de vorige was dat veel mooier...
Tering wat veel bugs bij iOS7. Zo nu en dan bij het openen van apps verandert de complete achtergrond in zwart en beginnen alle icoontjes te trillen om verwidjerd te worden. Net voor de derde keer ongeveer gehad dat mijn hele beeldscherm begint te trillen. En nu ook al een paar keer gehad dat ik bij het openen van een app, de 'grootte' kon aanpassen (met vingers van buitenkant naar binnenkant etc). Super gaar. Wat een rotzooi
Ligt niet bepaald aan iOS 7 anders zou het gros van de mensen deze klachten moeten hebben, wat dus niet het geval is.
Op mn iphone 5 heb ik nog wel is een kleine bug dat de app bijvoorbeeld afsluit, maar verder draait die goed. Op de ipad 3 daarentegen is het echt een regelrechte ramp! Apps die afsluiten, vastlopers, wallpapers die soort ingebrand zijn of totaal weg zijn, en gister draaide die niet mee wanneer je hem in landscape hield...
Heb zowel mijn met iPhone 5 als iPad 3 totaal geen problemen. Zondag mijn ATV2 zonder enige problemen geupdate naar 6.0 terwijl ik de verschrikkelijke berichten hoorde voor deze versie.
Dit ligt dan aan de apps die nog geupdate moeten worden en niet aan ios 7. Doe een Full Restore zonder backup terug te zetten, dit helpt voor de meeste mensen.