Is er nog een kans dat een PS4 hier nog te koop is bij de launch bij kleine winkels of winkels waar niet heel veel mensen komen. Bij Makro kan ik hem met korting voor €320,- krijgen.
Wat informatie over de UI: http://www.destructoid.com/xbox-one-interface-is-clean-uncluttered-262315.phtml Ik vind die hele metro designtaal toch echt prachtig
Er komen de komende dagen nog 2 aankondigingen, waarvan eentje natuurlijk eindelijk de SteamBox moet zijn.
Kan best een slimme en toffe zet zijn. Windows mikt erg op tablet kwa functie dus voor gamers kan een dedicated OS voor gaming wel interessant zijn, iig als 2de OS. Valve moet ervoor wel de ondersteuning krijgen van AMD, Nvidia en game ontwikkelaars, daar lijken ze wel naar toe te werken iig. Dit moeten ze uiteraard wel bewijzen maar ze zijn er dus serieus mee bezig om voor PC gamers een alternatief op windows te lanceren, dat is sowieso wel goed.
Lol. Wil niet als fanboy over komen, maar de nieuwe dashboard XB One ziet er imoh veel praktischer uit dan de PS4 UI. Vind de PS4 UI een tering zooitje en onoverzichtelijk. Mijn mening he.. vele zullen mij volgen.
Tsja, het nieuwe PS4 ui is ook half metro dus dat maakt veel dingen wel wat overzichtelijker. Maar als ik het zo zie dan is de UI van de One gewoon erg duidelijk, helder en vooral overzichtelijk. Daarnaast staat de metro designtaal daar ook bekend om, dus ik ben erg te spreken hierover. Ik zou wel even een hands-on demo willen. (zien)
Dat gaat dan nergens over. Wat je ook esthetisch gezien van de UI vindt, het is geen onoverzichtelijk zootje. Het is clean, weinig flashy en er is duidelijk goed over nagedacht. Roep je dit nou alleen omdat je een ps4 gaat kopen? Het switchen, inloggen en multiple user ondersteuning klinkt ook erg goed trouwens!
Vind beide UI's er prima uitzien. Xbox dash is altijd al mn favoriet geweest maar dat is meer vanwege de guide knop en alles wat daar achter zit (vind ik handiger dan wat de ps3 doet met gewoon de hele xmb weer omhoog brengen) en het hele avatar/friends/partygebeuren en de gebruiksvriendelijkheid daar van maar beide zien er uit als een goede doorontwikkeling van wat ze al hadden
Daar is het al lang veel te laat voor. Zal best, net als dat er vele zullen zijn die de PS4 beter vinden. Smaak weet je. Persoonlijk vind ik BEIDEN er een stuk op vooruit gaan qua overzichtelijkheid. Hopelijk houden ze het zo simpel.