Heb mijn twijfels over Watch Dogs. Eerste trailers waren geniaal Maar mijn hype meter is inmiddels gedaald.... De laatste trailers zijn alles behalve indrukwekkend. Graphics blazen me ook niet echt weg. Het ziet er gewoon een beetje standaard uit eerlijk gezegd. Watch Dogs is voor mij iig geen zekerheidje meer. Wacht eerst de reviews af.
Ooit gaat dat gebeuren...ergens volgend jaar denk ik. Echt he. Ik heb de game gezien op de GC, en de framerate was inderdaad alles behalve goed. Dus een duidelijke grafische downgrade tov E3 2012 en ook nog eens framedrops.
Zit de gameplay van E3 2012 terug te kijken, vergelijk die shootout maar eens, lijkt inderdaad alsof het gedowngrade is.
Sowieso is de game een stuk mooier als de game in de avond is. Overdag ziet het er wel oke uit maar in de avond zie je echt de betere lighting etc.
Dat zou eigenlijk niets uit moeten maken, maar ik vind de game wel meer sfree hebben als het in de avond/nacht is...
Alles komt dan gewoon beter uit de verf. Zelfde met regen. Vind dit er gewoon super uitzien. Zelfs op YT.
Ik vind de gameplay ut die 14 min footage echt awesome. Grafisch ook prima. Wel wat popup, maar enorm veel details en draw distance!
Deze mening deel ik. Ik was totaal niet onder de indruk van die gameplay beelden. Even de reviews afwachten maar.
Die 14 minuten durende gameplay trailer is wel baas. Maar hopelijk is er nog meer te doen dan alleen maar hacken...
[yt]QaIO8ZsUTO0[/yt] Vind het zelf allemaal erg tegenvallend. Lets start with graphics....kijk naar die fucking ugly korrelige schaduw van Aiden. Het lukt Rockstar wel met current-gen hardware en Ubi niet met next-gen? Damn zoon....en dan dat water...sorry...ik maak toch weer de vergelijking met dat ziek mooie water in GTA V. Qua gameplay allemaal ook niet erg boeiend. Het is echt net AC, maar dan in andere setting en features. Ook die echte typische 'automatische' gameplay elementen van Ubi weer. Blijf helaas erg twijfelachtig over deze.