[XOne] [Algemeen] Grand Theft Auto V [Deel XI]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 19 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Dat is best wel realistisch. Haaien vallen alleen aan als ze zich bedreigt voelen of als ze denken dat iets eetbaars is en dan bijten ze om te proeven.

2. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik snap dat dit Hollywood moet voorstellen maar waar zijn alle trage, oude en kapotte auto's naartoe?

Je wordt kapot gegooid met snelle sportwagens of jeeps met een V8 in. Zelfs in de afgelegen gebieden heb je altijd een dikke auto :+

3. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Wat dacht je van de ghetto of de woestijn opzoeken? Daar rijden genoeg oude verroeste wrakken.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Radar Love ook niet...
    En thank god geen Pitbull met Iglesias. :lol:

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja het is absoluut realistisch gedrag. Ik neem volgende keer mijn mes mee, kijken of ik iets kan beginnen. Waar vind ik die scubagear?

I couldn't agree more!

6. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Die tweede heist, heerlijk :D.
    Trouwens, na de eerste heist op dat bedrijf waar ik de naam niet van ga noemen moet je na de heist inversteren, ik heb er nu al aardig wat winst uit :).
    250000 geinvesteerd en 70000 winst.

Hoe ver ben ik eigenlijk ongeveer in het verhaal, en hoeveel heists komen er nog?

Oh en als het balletje van Chop weg is kun je ook gewoon granaten gooien, gaat ie ook achteraan :+.
    Edit: Oeps, Chop is dood :D.

7. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    haha,

Trouwens weet iemand nog een goede manier om te investeren in een bedrijf door een missie tedoen ofzo of een bedrijf te terroriseren?

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Dat vond ik ook niet lekker. Het voelt toch anders dan dat je het ziet.

Nu een beetje aan de missies begonnen, maar wat een verschil met voorgaande delen. _O_

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Scubagear heb je als je uit een sub stabt of een Dinghy (die rubberen boten). Er staat altijd een dinghy in het havengebied van LS :) via google is de precieze locatie zo te vinden.

Daarnaast kan je later ook een Sonar Collection Dock kopen (voor nuclear waste collectible) waarbij je beide boten tot je beschikking hebt :D.

10. Cees.S

Cees.S Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik die lester missies ( Assasination ) replay. kan ik dan ook opnieuw investeren en geld verdienen? met aandelen dan

11. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Thanks! :)

12. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Nee, want voordat je een missie herspeelt word de game voordat je die missie start gesaved en als je klaar bent word de save weer teruggezet.

13. Cees.S

Cees.S Member

Leuk Bevonden:
    0
    ah oke, ga ik opnieuw beginnen. of iemand tips met aandelen ?

14. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
  15. Nelioka

Nelioka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoppa, ik krijg eindelijk een beetje inzicht in de stock market. Wanneer welke aandelen in te kopen en wanneer weer verkopen.

Ik begon met $400.000 en heb nu zo'n $250.000 winst. :thumbup:

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ok dan, dus ik hoef niet persé een bepaald stuk van het verhaal gehad te hebben? Dan ga ik op zoek naar de haven zo.

Om dan vervolgens allemaal AC achtige shit te moeten gaan doen? No thanks Ubi. :D

17. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    True dat, Volgens mij word het wel ala AC Omdat ze zoveel spellen achtemekaar maken met de hoofdzaak AC volgens mij.

18. Misja

Misja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In samenwerking met Lester? Of buiten zijn missies om? Tips voor meer geld zijn altijd welkom!

19. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Wel beroerd trouwens dat android gebruikers nog vrij weinig met Chop kunnen. Wou hem mee nemen om spaceship parts en letters te zoeken maar nee dan moet ik hem eerst trainen.
    Dat had gewoon in game moeten kunnen.

20. Nelioka

Nelioka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Buiten zijn missie's om. Ik heb vooral ingekocht wanneer de aandelen echt ver onder hun gemiddelde lagen, dus dan kijk ik naar de grafiek en de tabel. Als ik zie dat die aandelen vaak veel (hoge) pieken hebben en de aandelen op dat moment echt helemaal onderaan zitten, koop ik er heel veel in.
    De kans dat ze binnen een paar minuten stijgen is behoorlijk groot.

Zo zag ik dat LifeInvader in een diep dal zat, maar de voorgaande dagen vrij dure aandelen had. Even paar dagen wachten en ze zijn zo weer het dubbele waard.

Voor echt grote winst moet je meer risico nemen: hoe groter het verschil tussen value en highest, hoe groter de winst maar ook is het risico dan groter.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina