Ik las net over de grote easteregg hunt die nu bezig is door verschillende communities. Het heeft te maken met deze tekening die de meeste van jullie denk ik wel gezien hebben bovenop Mount Chiliad: De belangrijkste dingen die gevonden zijn (uit deze Reddit thread gehaald): Spoiler - Je moet de game 100% completed hebben om dit te laten werken. - Als je om 3 uur 's nachts tijdens een storm (kan je ook met cheats creëren) bovenop Mount Chiliad staat, verschijnt er een hologram van een UFO. - In het Noorden van de map ligt een kapotte UFO onder water. - Boven het hippie/alienzoekerskamp in het Oosten verschijnt een UFO als je helemaal naar boven vliegt in een helikopter. Er komt een lichtstraal uit de onderkant van de UFO als je dichtbij komt. - In Fort Zancudo in het Westen van de map komen in de nacht rare lichten uit een bunker. Als je hier recht naar boven vliegt kom je ook een UFO tegen. - Er wordt gespeculeerd dat je een bestuurbare UFO, jetpack en een ei krijgt als deze easteregg wordt opgelost, omdat deze items aan de onderkant van de Mount Chiliad tekening staan. Meer lezen: Subreddit, CVG artikel met filmpjes.
Spoiler Zul je zien dat je straks echt zo'n kut reward krijgt zoals een speelgoed UFO'tje in je slaapkamer of iets dergelijks.
Spoiler Kreeg je de UFO niet als je alle UFO onderdelen gevonden had voor die collection missie/achievement?
Ik hoop wel dat er uiteindelijk wat leuks uitkomt en niet dat R* lekker loopt te trollen met die tekening.