[XOne] FIFA 14

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 17 apr 2013.

1. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    En daar vragen ze dan 25 euro voor.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    25 euro voor meer dan 4 dagen FIFA14 eerder mogen spelen, 20% krijgen op alle aankopen (voor mensen die veel geld uitgeven scheelt dat in totaal veel geld) en 24 gratis gouden pakjes, waar je normaal ook al veel voor betaald per pakje. 25 euro voor een normale FIFA speler duur, maar voor een FUT-speler (al ben ik dat niet meer) valt het echt mee.

3. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    De Xbox One versie is sowieso ook weer beter dan de current gen Fifa 14. :) Gelukkig zit die dan ook bij mijn Day One Edition die op 22 november bezorgd wordt vanuit Duitsland. :D

Mijn Season ticket van vorig jaar is al verlopen, maar kon gewoon nog Fifa 14 downloaden en kan 'm nu ook nog spelen. Wat nou 25 euro. :+

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nice. Ik ga de ONE niet kopen, aangezien ik toch amper kan spelen (ivm weinig tijd voor met studeren) en toch alleen FIFA speel. Dan is 450 of 550 euro voor een betere FIFA wat gortig.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Van iemand anders, dus geen wissels, maar:

Pelle is echt een overpowerede machine.

6. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ja, dat is inderdaad wat overtrokken. Die 450 euro is dat verschil niet waard.

Ik vind Ajax, Twente en PSV best fijn spelen in 14. Feyenoord not so much.

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Thanks man! Heb je misschien ook nog de stats van Duarte en Serero, omdat ik hun naast De Jong op het middenveld wil zetten ipv Schøne en Poulsen.

8. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Die zijn beide in de 70. Duarte speelt echt als een baas btw. :cool:

9. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand wat tips om iemand deftig voor bij te dribbelen ?
    Wilt me echt maar niet lukken.

10. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    nog iemand bereid om ff in te gaan op online vraagje (of je in online friendlies ditmaal weer - regen /zon - kunt instellen en dag/avond enz). kon voor t laatst in 09. iemand?

11. mikeevl

mikeevl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Same here do meestal gewoon rt en dan half cirkel draaien maar da werkt niet goed

12. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vreselijk gewoon bij fifa 13 lukte alles en hier amper een kans in mekaar te krijgen.

13. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nou ik vind het echt een verademing t.o.v fifa 13. Het lijkt dat nu FUT en Ranked matches ongeveer de zelfde spelsnelheid hebben. En volgens mij is het eruit gehaald dat ze mensen die niet vaak winnen gaan meehelpen zodat hun spelplezier blijft. heb tot nu toe alleen nog maar eerlijke potjes gespeeld.

14. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb erg last met mensen te vinden 2 x tijdens de match connection lost gehad en geen punten gekregen.

15. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, mijn eerste woedeaanval is alweer een feit hoor..
    Gisteren met mijn Silver Eredivisie team een online toernooi gestart, eerste ronde tegen een goud team 1-0 gewonnen, was een spannend leuke pot..

Kwartfinale weer tegen een goud team, met veel pace spelers..
    Hij scoorde 2x, en 1 daarvan was echt weer lucky.. 2e helft was ik veel beter, kansen genoeg, 1x was ik de keeper al ver voorbij en liep ik ik op een halve meter van het doel, drukte allang op schieten, gebeurde niet en via een onmogelijke duik pakte de keeper de bal nog net voor de lijn weg..
    Uiteindelijk 1x kunnen scoren, dus 2-1 verloren, GRR:'-(

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hoe ziet je team eruit?

Ik zat ook te twijfelen aan een silver Eredivisie team. :)

17. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik die hier ook alweer snel neerzetten? als afbeelding..?

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Eh, screenshot maken van je beeldscherm? Heb je een knop voor op je toetsenbord. Of de 'snipping tool' gebruiken van Windows en dan uploaden bij tinypic of imageshack of iets.

Btw, vraagje. Ik speel nu op het account van m'n broer en heb een non-shiny Serie A team gemaakt en 5.000 coins. Ik wil deze overzetten naar m'n eigen nieuwe account, want hij speelt geen FUT. Hoe lang moet je daarvoor vrienden zijn, voordat je dat via trade offers kan doen? Ben het nu 3 dagen.. :/

19. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0

En zojuist Van Aanholt gekocht voor de linksbackpositie.. Verder wil ik nog heel graag Bakkali rechtsbuiten, en achterin evt Rekik/Bruma..
    Maar, mn team moet ook niet een te groot PSV gehalte krijgen:+

Laatst bewerkt: 25 sep 2013
  20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Is FIFA14 al ergens uit? Ik vraag het hier maar omdat ik dit jaar geen FIFA-gespot-topic zie ;)

Deel Deze Pagina