[XOne] FIFA 14

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 17 apr 2013.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Iedereen speelt PES 2014 :D

2. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Beter kijken, topic staat er gewoon! :+

3. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Je hebt gelijk, ik keek niet goed :)

Laatst bewerkt: 25 sep 2013
  4. Firebeast

Firebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Geen idee of Pace weer zo'n grote invloed zal hebben in Fifa 14. Lijkt me voldoende op mee te beginnen. Ik ben van plan een combinatie van Belgen en Chelsea te maken.

Laatst bewerkt: 25 sep 2013
  5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik zat net ook even verkeerd, maar dit is het FIFA14 topic. Voor Ultimate Team moet je in het Ultimate Team topic (duh :+) zijn!

Pace is voor verdedigers nog steeds zeker belangrijk, maar niet het belangrijkst. Kracht en lengte zijn ook erg belangrijk. Ik vind bijvoorbeeld Piqué in de Early Access echt een geweldige verdediger, terwijl die in FIFA13 door het 'onrealistisch snelle en accurate' dribbelen en snelheden vaak eruit gerend en gespeeld werd.

6. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    OKe een vraagje:

wie heeft dit nog?

als ik een wedstrijd speel worden de schoenen van de spelers echt lelijk.. de kleur word slechter, ze zien er heel "dof" uit, bijna grijze kleurloze schoenen...
    is dit een bug of wat?

7. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    3 potjes online gespeeld nu, speelt niet lekker! Eerste 2 met barca beide dik verloren van real. Steeds onmogelijke goals, vooral van isco bale en Ronaldo. Net zelf potje met real ook 6-0 winst. Te zielig!

8. mikeevl

mikeevl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt, gewoon heel vaak oefenen denk haha!

9. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Gelukkig niet meer, wat een ellende spel:+

10. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    is ie zo erg?

11. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
  12. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Oei! Wou hem gewoon blind halen, maar als ik alleen al lees dat ze het transfer systeem in career mode hebben aangepast op een negatieve manier, ga ik toch twijfelen. Kan iemand daar iets meer over vertellen hoe het nu werkt? ik speel namelijk graag career mode.

13. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt nu een global transfer network met maximaal 6 scouts tot je beschikking. Als je een speler wilt kopen of je zoekt een speler hoef je deze scouts niet persé te gebruiken, maar je krijgt dan geen beeld van die desbetreffende spelers qua stats en prijs. Voor bekende spelers is dat niet zo een probleem, omdat je zelf dan wel weet hoe goed ze ongeveer zijn en kun je ze blind kopen. Maar bij onbekende spelers is dit best irritant, vooral omdat er best wel wat tijd overheen gaat voordat je stats van een speler hebt. Vooral als het ook nog een prut speler blijkt te zijn. Het beste kun je de spelers volgens mij nog opzoeken via internet.
    Enige voordeel wat je aan het global transfer network hebt is dat je de scouts kan laten zoeken naar spelers met bepaalde kwaliteiten/leeftijd/eigenschappen/contractduur binnen een bepaald land. Zo krijg je een overzicht van alle spelers die mogelijk aan die eigenschappen voldoen. Maar goed dit kon in 13 ook al, maar niet zo omslachtig.

Laatst bewerkt: 26 sep 2013
  14. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je reactie.

Wat vinden jullie zelf qua voetbal/gameplay in vergelijking met FIFA 13?

15. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Laat ik het zo zeggen, in potentie een top spel, maar dat spel is zooo gerushed uitgebracht, half af, framerate problemen (PS:cool: het is echt een verschrikkelijke zooi.

het is nu PES OUT - FIFA IN.

16. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Als ik een online wedstrijd wil spelen blijft er 'Loading seasons information' in beeld staan, kan dan ook niks meer doen en moet naar het dashboard. Lekker dan..

Edit: Na het verwijderen van de instellingen lukt het wel, weird.

Laatst bewerkt: 26 sep 2013
  17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Tip: ga naar EA forum. Daar geven ze het snelst advies, omdat daar de eerste dagen na de release honderden mensen tegelijk op kijken en vragen stellen.

18. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je deze feature niet uitzetten? Dacht dat ik dat ergens gelezen had?!

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Heb ik ook gelezen inderdaad.

20. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Jezus. Speel een wedstrijd tegen Sheffiel Wed. Uittenue is volledig zwart. En wat draag de scheidsrechter? Juist, een zwart pakje... Was in Fifa13 soms al irritant dua daar hadden ze wel wat aan mogen doen

Deel Deze Pagina