ik las gisteren een artikel over de aanstaande biografie van Bergkamp en daarbij lieten ze een filmpje zien van deze briljante actie
http://www.youtube.com/watch?v=IicmCu47pMo
toen dacht ik nog, ja, dat krijgen ze natuurlijk nooit in een game, maar het is me gisteravond 2x in 1 wedstrijd gelukt... nou ja, de eerste keer was ik zo verbaasd dat ik vergat te scoren, en bij de tweede keer gebeurde het ergens op het middenveld aan de zijlijn, en zag het er ook niet zo cool uit, omdat de aanname met het andere been was...
nu heb ik het nog 100x geprobeerd daarna en lukte het me natuurlijk nooit meer, maar ik vind het gewoon awesome dat het kan, waarschijnlijk is het ook meer op toeval berust dan op skills, wellicht was mijn aanname helemaal niet briljant als ik dacht en stuiterde die bal gewoon van mijn voet af, terwijl ik de andere kant op draaide, maar goed, de Fox Engine is wat mij betreft geslaagd
verder stuitte ik in de kwartfinale van CL op Bayern, en was ik echt gecharmeerd over hoe de physics van Robben gelijken met de manier hoe hij zich daadwerkelijk op het veld voortbeweegt... niet dat zulke details bijster veel toevoegen uiteindelijk qua gameplay, maar het viel me dusdanig op dat ik er toch wel blij van werd...
oh, en slidings maken vind ik heerlijk bij dit spel, op de een of andere manier vind ik dat al jaren geen sterk wapen in zowel PES als the F-word (wat ik ook graag speel) maar nu voelt het goed... ik heb heel wat reviewtjes gelezen met geklaag over het nieuwe verdedigen enzo, maar het kan wel moeilijk zijn, maar die slidings zijn zo lekker om te doen, dat verdedigen vanzelf leuk wordt
Klik om te vergroten...