boys laat wat weten of jullie wat nieuws hebben over de verkoop, heb zin om deze avond even heerlijk op de bank te zitten en FIFA 14 te spelen! Ik moet zelf werken tot 5 uur
Vind het ook merkwaardig stil hier. Vanavond een feestje en morgen lekker brak FIFA doen, als die vandaag niet verkocht word betekent dat ik morgen mijn bed moet verlaten.
Vorig jaar nog gelukt om FIFA 13 een dag van te voren te halen. Heb 'm nu maar besteld bij Bol.com en zie 'm morgen wel op de mat liggen na het werk.
We zitten hier ook naar elkaar te kijken hè? Dan gebeurt er dus niks. GameMania verkoopt hem nog niet en Media Markt verkoopt pas als andere zaken dat ook doen.
Ik ben langs de MediaMarkt Maastricht geweest. Verkochten hem morgen pas. Dat wist de verkoper heel erg zeker. Ik hoop dat er een bonnetje op internet komt, dan ga ik naar dezelfde verkoper terug om z'n zekerheid te testen .
Ik denk dat het te maken heeft met vorig jaar. Ik kan me herinneren dat ik Fifa 11/12 echt 2/3 dagen voor de release wist op te halen omdat winkels hem eerder verkochten. Alleen vorig jaar gebeurde er echt 0,0. Ik kon hem alleen een dag van te voren ophalen en dat was al in de avond dus nauwelijks toegevoegde waarde gehad. Dus ik wacht het ook maar gewoon af. Ik haal hem morgen wel op
MediaMarkt zal vanavond wel overstag gaan. Het is serieus al heel lang geleden dat een FIFA pas op releasedatum te koop was Overigens had de InterToys hem vandaag in de ochtend al uit de schappen gehaald...
Net een SMS gekregen van Game Mania (België) dat Ik men Collector's Edition vanaf nu mag gaan afhalen.
Net een simpele search op "fifa gekocht" gedaan op twitter, en kwam dit tegen: https://twitter.com/wessel_ajax/status/382888673064144896 edit: https://twitter.com/xMSAS_/status/382877818582867969/photo/1 Maarja, zonder bonnetje of meer info heb je daar nix aan verder..
Actie van de MediaMarkt inderdaad. Had hem ook gezien. Onlogisch dat ze wel FIFA14 in combinatie verkopen, maar niet apart dan.. :{
Heb een paar van die gasten een bericht gestuurd of ze een foto willen maken. 1 iemand heeft zelfs een foto van de bon, maar dan alleen van de prijs. Dus zonder naam etc. Ben benieuwd..
speel pas sindskort fifa, maar is deze game weleens uitverkocht op de releasedag? of loopt dat niet zo,n vaart?