Er zouden er genoeg moeten zijn, denk nog meer dan voorgaande jaren. Kan me voorstellen dat een groot deel van de jeugd dit jaar GTA 5 kopen en minder geld over hebben voor Fifa 14.
Ik hoop hem vandaag te spotten in mijn brievenbus *) Nog ff dagje werken, dan lekker lang weekend om te gaan ballen!
Kreeg gisteren zelfs een mail van Bol.com over de levering van Fifa 14 vandaag. Dat is volgens mij nieuw, want die krijg je normaal nooit. Werd uitgebreid in beschreven wat ik kon verwachten en dat hij gewoon vannacht op de post zou gaan. Schijnbaar hebben zoveel mensen er vragen over gesteld bij GTA V dat ze die met Fifa 14 vast voor wilden zijn. Ik had de early release die het tot gisteravond deed, dus ik vind het allemaal best.
Heeft iemand hem besteld op de webshop van mediamarkt? Heb nog geen verzendbevestiging gehad.. Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Saturn heeft hem ook nog niet verzonden, heb nog geen mailtje gehad. Dan maar gewoon bij de fysieke winkel halen na den studie.
overal verkrijgbaar Ik denk dat dit onderwerp wel gesloten kan worden. Bij de meeste zaken komt ie vanmiddag in de schappen (of hij ligt er al) En de meeste mensen die bij betrouwbare zaken hebben besteld hebben hem vandaag bij de post gehad.
Dinsdag voor half zes besteld bij mediaoffer, nog steeds niks binnen. Geen bevestiging van verzending ook en telefonisch is het nummer niet meer in gebruik. WTF. Ga zo wel naar de winkel anders. Wat een service, zeker nog een keer bestellen. O nee, wacht toch niet. NOOIT MEER.