[XOne] [Algemeen] Grand Theft Auto V [Deel XI]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 19 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Had eerlijk verwacht dat de oppervlakte van de game groter zou zijn.

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik niet, vind het ook prima zo.

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    en ga maar eens onderwater _O_ echt prachtig gemaakt

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Onderwater is briljant, tot je een rood stipje op je hud ziet opeens. Stress :D.

Klopt het trouwens dat er meerdere haaien zijn? Ik zag vandaag een bruine (tijgerhaai?) terwijl ik de dag ervoor een grotere witte haai zag.

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb tot nu toe alleen nog maar 3 meter grote witte haaien gezien :+ Vrijwel telkens doodgegaan

6. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb het spel uitgespeeld maar wat is nu de manier om geld te verdienen?
    Aandelen en properties, dat weet ik.
    Maar kan je ook nu nog banken overvallen enzo of is dat helemaal niet meer mogelijk (alleen in multiplayer straks dan)?

7. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nog geen haai tegengekomen, was al bang dat ze er niet in zaten :+
    Vind het spel trouwens juist heel erg groot, kom zelfs in de stad telkens nog nieuwe plekken tegen, toch al dik 30 uur gespeeld. Wil je elk bijzonder plekje in het spel zien ben je volgens mij echt heeeel erg lang bezig.

8. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Jawel de stad is erg groot en heel gedetailleerd. Maar ik had verwacht dat de countryside ongelovelijk groot zou zijn en dat is niet helemaal het geval. Maar het is wel packed met content in ieder geval en dat is veel belangrijker.

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar er zouden toch ook onderwater(sidemisses) zijn? Tot nu toe is het gewoon leuk om zo nu en dan eens te duiken en die haaien te checken, maar nog niet zo'n missie gehad. Zal wel een kwestie zijn van doorspelen door de story.

Je kunt echt hilarische dingen meemaken als je twee gasten elkaar laat tegenkomen. Zo had ik net Michael achter het huis van Franklin gezet en ineens krijg ik een mailtje van Franklin 'Yo, is that you creeping around my crib?'. Toen kwam hij langs en begon ik op zijn auto te schieten, waarna hij zei 'dude chill, it's me Franklin' .

Later kwam ik hem weer tegen op straat en richtte mijn gun op hem en dat vond hij niet cool. Toen begon ik achter hem aan te lopen en zei hij dat ik me als een stalker gedrag....toen ik hem wilde groeten om vervolgens weer mijn eigen gang te gaan....kreeg ik een soort cutscene waarin Franklin Michael een flinke hoek gaf, want hij was effe klaar met Mike. OMFG! :lol:

Echt leuk om dat soort dingen uit te proberen en dat er echt dingen gebeuren ook. Het kan ook dat een van de twee vraagt of ze even ergens wat gaan drinken ofzo. Iemand hier had toch Trevor achter zich aangekregen? Hoe doe je dat dan? Want Franklin ging er als een gek vandoor toen ik op zijn auto begon te schieten....hij stapte niet uit om terug te vechten.

Laatst bewerkt: 26 sep 2013
  10. Nelioka

Nelioka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verhaallijn uitgespeeld. Morgen beginnen met de Freaks & Strangers missie's en handelen in aandelen :D:thumbup:

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Damn..dus zo te horen heb je alleen maar storymissions gedaan? Mij lukt dat echt niet he. Ik zie een icoontje op de map en dan moet ik erheen ook, voordat ik overga naar de story weer. Ene kant wel cool dat je nu nog kan uitkijken naar sidemissies, dat dan weer wel.

12. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Je kan wat winkels overvallen maar daar krijg je zo weinig geld voor dat het zonde van je tijd is. Na de laatste missie heb je geen geld meer nodig of je zou de golfbaan willen kopen, dan zijn aandelen kopen/verkopen je enige optie.

Ik heb maandag 100% gehaald, ben nu bezig met het 100% halen van de (side)missies (alles goud). Ik zit nu op 63 uur. Daarna is het wachten totdat GTA online zijn opwachting maakt.

13. BlazeBoy

BlazeBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Bij welke kapper kan ik droesem Michael eigenlijk kaal krijgen?

14. Cees.S

Cees.S Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgensmij gewoon elke?

15. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Nee niet elke weet alleen zelf niet meer zeker welke, volgens mij HerKutz.

16. Nelioka

Nelioka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Juist! De meeste games leg ik aan de kant naar de verhaallijn hebben uitgespeeld of dan speel ik ze gewoon veel minder. Dingetjes verzamelen doe ik niet zo gauw. Maar nu heb ik nog behoorlijk veel side-missions te doen :eek:

17. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren opnieuw begonnen. Kwam aan bij de eerste Heist, The Juwel Store. De eerste keer had ik de beste mensen ingehuurd, alles verliep vlekkeloos, maar gister dus de slechtste crew ingehuurd om minder geld te hoeven delen van de roof, maar dat heb ik geweten, vet dat er zoveel variatie per Heist inzit!

Een paar voorbeeldjes:
    Zo had een goede crew member de eerste dat ik de heist deed crossmotors geregeld, omdat hij rekening had gehouden dat er modder kon liggen in de tunnels, gister dus met de slechte crew member, regelde van die snelle Race motors, kon ik het dus mee doen, gleed dus 10x op mn bakkus in de modder, 1 van de andere slechte crew member crashte, die kon niet rijden, dus moest ik zijn deel van het geld snel meepakken, toen reed ik dus nog samen met 1 crew member, maar die wist de weg niet meer bij een t-splitsing in de tunnel, moest ik even wachten totdat die op zijn dooie gemak de route ging bekijken terwijl de politie in mn nek zat te hijgen. Ook had ik trouwens veel korter de tijd geld mee te jatten in de Jewel Store, dit omdat m'n slechte hacker die ik in had gehuurd alles verkeerd deed, dus het alarm ging eerder af.

Lang zever verhaal, maar vond het wel heel vet, dus de moeite waar om hem nog een keer uit te spelen en de Heist missies helemaal anders te doen dan je eerste keer.

18. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Dit ga ik vanmiddag ff proberen met een tank :D.

19. sssilly

sssilly Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    ik vind de game helemaal geweldig! zit nog maar op 8% ofzo haha... gisteravond ook alleen maar rondgereden, beetje mensen afzetten met de taxi! Rebel radio aan met willie nelson en johnny cash :)

weet iemand trouwens een tattoo shop te zitten? ben er nog geen 1 tegengekomen...

20. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Dude spoilers! Ook al hebben de meeste, en ik. deze heist al gedaan maar er zijn ook mensen die het spel nu pas binnen krijgen.

Ben nu op 25% na 15 uur :D ik blijf maar kloten in de map! Echt weer een vette game en ben het nog steed niet zat

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina