Ja maar er zouden toch ook onderwater(sidemisses) zijn? Tot nu toe is het gewoon leuk om zo nu en dan eens te duiken en die haaien te checken, maar nog niet zo'n missie gehad. Zal wel een kwestie zijn van doorspelen door de story.
Je kunt echt hilarische dingen meemaken als je twee gasten elkaar laat tegenkomen. Zo had ik net Michael achter het huis van Franklin gezet en ineens krijg ik een mailtje van Franklin 'Yo, is that you creeping around my crib?'. Toen kwam hij langs en begon ik op zijn auto te schieten, waarna hij zei 'dude chill, it's me Franklin' .
Later kwam ik hem weer tegen op straat en richtte mijn gun op hem en dat vond hij niet cool. Toen begon ik achter hem aan te lopen en zei hij dat ik me als een stalker gedrag....toen ik hem wilde groeten om vervolgens weer mijn eigen gang te gaan....kreeg ik een soort cutscene waarin Franklin Michael een flinke hoek gaf, want hij was effe klaar met Mike. OMFG!
Echt leuk om dat soort dingen uit te proberen en dat er echt dingen gebeuren ook. Het kan ook dat een van de twee vraagt of ze even ergens wat gaan drinken ofzo. Iemand hier had toch Trevor achter zich aangekregen? Hoe doe je dat dan? Want Franklin ging er als een gek vandoor toen ik op zijn auto begon te schieten....hij stapte niet uit om terug te vechten.
Laatst bewerkt: 26 sep 2013