[Wii] The Legend of Zelda

Discussie in 'Games' gestart door OniRyo, 19 mrt 2011.

1. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    LE kopen en het spel verkopen, maar de extra's bewaren.

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik wilde perse geen download versie, maar de LE. Ik heb pas sinds een paar weken een Wii U, toen wist ik al van The Wind Waker versie van de WiiU. Maar jah, ik wil een fysieke game en anders zit je weer te kutten met de verkoop van een downloadversie.

Ik kan echt niet meer wachten, deze game was voor mij een van de redenen om een WiiU aan te schaffen.

3. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Oh man, de Limited Edition is ook uitverkocht bij Nedgame. Dat zegt misschien wel hoe gelimiteerd het wel is. :+

Je hoeft trouwens niet de Wii U bundel te halen want het enigste wat je speciaal gaat krijgen is de Wii U Gamepad als Zelda versie. Het is maar wat je waard vind. Met de Limited Edition heb je sowieso ook al een grote collectible :+

Maar sowieso als je geen Wii U hebt, waarom niet? Ik heb destijds veel meer toen betaald voor de Wii U. Maar ik kreeg wel een fysieke kopie van ZombiU erbij, ik vind het vaag dat ze dat nu niet doen, net als bij elke 3DS bundel tegenwoordig.

Laatst bewerkt: 26 sep 2013
  4. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Elke digitale download kost hen 'niets'. Elke fysieke had ergens in een winkel kunnen liggen en had geld op kunnen leveren.

5. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Maar het gaat wel langzaam allemaal naar de digitale kant. Zeker als het een collector's pakket is wat gewoon veel Zelda fans willen. Je gaat toch ook geen digitale versie weggegeven met de Limited Edition? :+

6. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, begint nu schaars te worden inderdaad.

Edit:Week voor release uitverkocht. Niet slecht voor een WiiU game.

Laatst bewerkt: 27 sep 2013
  7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Baal er echt enorm van dat ze er een digitale copy bij hebben gestopt. Had er een boxed versie in gezeten, dan had ik hem toch wel gekocht, het is en blijft wel Zelda. Vind wel dat ze wat makkelijk zijn geweest met deze bundel. Enkel een sierrandje op de gamepad en thats it. Hadden ze echt meer van kunnen maken. Ze hadden ook iets met de console moeten doen. Vind dat het nu te weinig extra bied t.o.v. een normaal premium pack.

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    De prijs is even hoog als een Wii U zonder Zelda. Dat is toch wel een aardige meevaller lijkt me. Dat bied toch wel wat extra's lijkt me. Als ik er een zou kopen en er ligt er eentje met Zelda en eentje zonder Zelda voor dezelfde prijs, dan neem ik die Zelda editie wel mee. Hoewel ik idd wel vind dat het wat karig is, alleen de gamepad heeft iets aparts. Ik denk dat als ze er een fysiek exemplaar in hadden gedaan, dat hij dan geen € 300,00 had gekost. Dan was het ook weer niet goed geweest.

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Met Zelda hadden ze gewoon iets speciaals moeten doen, vind dat ze dat nu nalaten. De Lego City Undercover bundel die verschijnt zit overigens wel een fysieke copie bij, ook voor 299 euro. Er zijn veel negatieve reacties op de digitale kopie van Zelda. Voor de Zelda fan had er gewoon een boxed copy bij moeten zitten. Maarja, Nintendo weet dat de Zelda liefhebber er waarschijnlijk wel gewoon een boxed copy bij koopt....

10. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dan ga je toch voor de lego City bundel en koop je Zelda er los bij, problem solved.

11. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb mijn WiiU met Lego City, Mario en ZombiU voor 350 verkocht een aantal maanden geleden. Ik ga gewoon nu de Zelda Box + Limited Edition terugkopen voor 2 tientjes meer. Ik vind het allemaal wel goed maar ik moet allebei die shit gewoon hebben. :+

Toch nog mooi op tijd verkocht want had anders sowieso deze WiiU willen hebben. :)

12. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Verstandige keus. Heb je de L.E al besteld?

13. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb hem bij Intertoys besteld als reservering, ik hoop dat ik hem dan heb. Ik snap niet precies hoe dat werkt daar eigenlijk..

14. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Je krijgt van Intertoys/Bartsmit een sms of email dat je het product definitief kan bestellen.
    Je moet niet te lang wachten anders vis je achter het net , dat is mij al meerdere voorkomen bij Bartsmit.

15. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik geloof er zelf niet zo erg in dat Intertoys de L.E. krijgt. Het blijft op de site staan, dus als ze het spel al krijgen zullen er zoals Melbuuln al zegt een hoop teleurgesteld worden.

16. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Het is inderdaad zeker niet de beste website om zoiets te bestellen. En volgens mij komen de notificaties ook veel later binnen wanneer een product te bestellen is?

17. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch blijft het wel absurd dat men 70/80 pleuro dokt voor een LE van een remake van 10 jaar geleden..

18. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Persoonlijk snap ik het ook niet echt....

Toen deze game uitkwam op de Gamecube, was er zware kritiek op de looks.
    Van vooral de echte Zelda fans.

En nu is het ineens een must have remake?

Heb het gevoel dat het vooral zo is vanwege het gebrek aan goede games op de WiiU....

Vind de prijs vooral een tegenvaller...tis toch een remake, en dan toch als new game fullpriced? Tja....had minstens een tientje minder verwacht.

That said, deze game gaat er zeker komen hoor (heb het origineel nooit uitgespeelt :9) maar weet nog niet of ik de game op release ga halen...

19. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Volgens mij heb je het nou over de kritiek toen bij de E3 aankondiging. Ik heb namelijk enorm genoten toen de game net uit was op de Gamecube. :+

Dit is sowieso geen simpele remaster of remake, en het is The Legend of Zelda!

in de US was de Limited Edition nog veel sneller uitverkocht, ik vraag me echt af hoeveel exemplaren ze gemaakt hebben!

20. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het voordeel van een dergelijke aanschaf vind ik dat het waardevast is of zelfs in waarde zal stijgen. Ik ben het met jullie eens dat het mede komt door gebrek aan goede games, maar er zit wel degelijk veel werk in deze game.
    Ik vond de cell shaded / cartoon look juist verfrissend. Hierdoor knalt deze game in HD juist van het scherm.

En wat is een tientje minder? 50 euro voor de normale versie is toch een mooie prijs?

Deel Deze Pagina