John heeft een dikkere neus en zwarter haar imo. Ach boeiend, het is in ieder geval geen nieuw gecaste acteur
Precies ;-) Niemand die verdomme mijn naamspeling gezien bij tyrion? Midget dwerg Ongeschoren look bam margera Bam margera + Midget + tyrion = Bam MIDGETa Shiiiiiiiiiiit
Van Reddit: Eigenlijk best bizar dat er slechts één hoofdpersonage is dat meer dan één uur van een heel seizoen te zien is
Is Mance 12 minuten in beeld geweest? wtf Drogon bijna even lang als Theon? Gevoelsmatig klopt het voor geen drol, maarja ook geen zin om te checken
Voor mijn gevoel klopt het wel aardig. Mance was echt maar in drie scènes ofzo, echt te weinig van gezien.
Zit even de Emmy's te kijken. Waar was GoT? Genomineerd voor een paar dingen maar dat was het wel volgens mij. Show heeft gewoon teveel personages zoals hierboven ook een beetje besproken wordt. Lead actor of actress kunnen ze nooit winnen natuurlijk. Want ja wie is de lead haha. Supporting roles krijgen te weinig screen tijd om echt te kunnen winnen imo. In 2011 won Tyrion maar die had toen ook een grotere rol volgens mij.
Je had een paar ijzersterke conversaties tussen de Lannisters, maar dat is het. Daar valt niks voor te winnen. Of meest fucked up aflevering ever, dan komt Red Wedding wel als winnaar uit de bus.
Ik was al helemaal gek gemaakt door die aflevering dat de schok een heel stuk minder was. Dat was wel een beetje jammer.