[XOne] [Algemeen] Grand Theft Auto V [Deel XI]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 19 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Heb ik ook gedaan en ik speel het nog steeds. Het is die vibe gewoon die niet te evenaren is.

Er zouden ook veel meer interieurs in GTA V zitten dan in IV. Dat is blijkbaar niet het geval helaas.

Laatst bewerkt: 26 sep 2013
  2. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb nog een 20 tal missies te gaan en ik vroeg me af of er nog iets met Franklin gebeurt?

Had een CJ/San Andreas verhaal verwacht maar zijn personage wordt niet echt uitgediept.

3. Winter

Winter lichtelijke held!

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al de bug gehad bij de missie "Monkey Business"?

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn die animatie van het dak van die Ubermacht (BMW) is echt nice.

5. Pollie

Pollie Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    ik heb wel 2 andere bugs gehad..
    Reed gewoon over straat en de auto die voor mijn reed verdween ineens..
    gewoon poef! haha.. weg..
    Dan heb ik nog eens gehad dat ik met een cabrio reed en na een ongeval had ik rondom ineens kapotte ramen..
    :confused:

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Bij die 4e missie van Lester. In welk bedrijf moet je dan investeren?

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    I beg to differ hier hoor. Deze GTA V topt SA wat mij betreft. Qua alles eigenlijk wel. De vibe van de 90's was erg vet, CJ was ook tof, maar GTA V is echt de beste GTA wat mij betreft. Wat kun je veel, het verhaal is dik, Trevor roelt alle andere personages ooit en de overall feel van de game is topnotch.

Ik geniet echt van deze game, wat vet zeg.

8. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Geen, de aandelen in een bepaald bedrijf dalen na die missie. Ik meen wel dat ze vervolgens weer gaan stijgen, dus je zou achteraf kunnen investeren en dan even wachten.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Oke. Dit dus?

10. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Inderdaad, heb ik ook al een paar keer meegemaakt, auto's die zo verdwijnen. Gisteren pakte ik een busje bij het ziekenhuis, voordat ik van de plek af was, spawnde er een nieuw busje bovenop me. Was ook wel een WTFje :+

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Kwam gister een auto tegen op een verlaten industrieterrein waar niemand in zat maar die wel gewoon reed. Heel bizar.

12. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    :lol: Ik dacht in een ander topic te zitten. Toen las ik dit en schrok ik. Nu zie ik dat dit de GTA thread was. It makes sense now :+

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hahaha. :D

14. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ahhh cool, ga ik vanavond eens proberen.. Thanks. _O_

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Meestal hou ik er niet zo van om te kijken hoe ik er nu voor sta qua % en hoeveel missies...want dan maak ik me steeds druk over de game te snel uit te spelen. Zo lang gewacht op die game en dan wil ik ook flink lang erover doen.

13 story missions en 10 Strangers and Freaks missions gedaan en zit op 17%. Gelukkig nog plenty te gaan. Hopelijk zijn er nog flink wat S&F missions over.

16. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Boh wist niet eens dat er een Audi R8 in het spel zat. :D

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Je kunt trouwens niet zien wat je precies moet doen in missies om ze 100% te halen he? Dat wordt dan op internet kijken dus.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hoe vinden jullie Los Santos als stad? Game zo'n 25 uur gespeeld en denk dat het mijn all time favoriete sandbox game is, nu al. Alleen ergens vind ik Liberty City van IV een stuk sfeervoller en boeiender. Niet dat Los Santos slecht is, maar ergens in mijn achterhoofd mocht het van mij wat groter en Blane County wat kleiner. Liberty City van III naar IV vind ik een grotere stap qua wereld dan Los Santos uit SA naar V.

Ben van mening dat de hele wereld in een keer open laten niet echt tof is, bij voorgaande games ging je steeds stuk voor stuk verder waardoor je ook steeds meer zag hoe zo'n stad was opgesplitst in bouw, sfeer en mensen.

19. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik vond het juist altijd een beetje stom dat je niet vanaf het begin overal al heen kon. Ik hou wel van zoveel mogelijk realisme. Met de missies zul je ongetwijfeld wel overal komen toch? Maar als je nog niet al teveel missies wilt doen en gewoon een beetje alles wilt verkennen kan dat ook. Hou daar juist wel van.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Altijd zie je toffe auto's op de weg. Totdat je er specifiek naar op zoek gaat. :lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina