Ben ik benieuwd naar of dat inderdaad mogelijk is. Ze hadden het nieuwe scoutsysteem echt als toevoeging moet plaatsen, dan was het top geweest. Het heeft ook zeker voordelen, je kunt namelijk echt specifiek naar een speler met bepaalde kwaliteiten zoeken. Het nadeel? soms wil je last minute even versterking binnen halen en in de gewone normale zoekfunctie kun je niet meer zien hoe goed spelers zijn. Ik vind het erg wennen, menu's zien er wel super strak uit! Moet wel even toezeggen dat ik pas eventjes heb gespeeld dus kan nog niet echt een goed oordeel geven.. ga nu dan ook lekker verder gamen!
Ieder jaar zet ik de camera instelling gelijk op tele. Nu zit ik toch te twijfelen om het dit jaar op standaard (televisie-uitzending) te laten staan het lijkt namelijk of dribbelen en verdedigen een stuk makkelijker is op die manier? Waar hebben jullie hen op staan?
broadcast en dan ver uitzoomen (in begin niet eenvoudig, maar mooi overzicht en goed 3d perspectief naar de goals toe)
Het jammere vind ik wel dat het niveau online (seasons) zo enorm laag ligt je hebt zoveel ruimte loopt er zo doorheen win net met 7-1 en hij bleef gewoon respect meestal gaan ze na de 3-0 al weg voor de rest vind ik t lekker spelen lekkerder als de (ea) weet niet waar t aanligt , qua camera speel ik altijd op de standaard camera
heb vanaf Fifa 06 tot en met fifa 12 dynamisch gespeeld en dan helemaal uit gezoomd. Na een half jaartje fifa 13 ben ik over gestapt naar televisie uitzending. Speelt toch lekkerder.
Bij het starten van een carrière heb ik alleen de optie gezien om de uitleg over het wereldwijde transfernetwerk uit te schakelen. Niet de hele optie. Ik ga er nog even naar opzoek. Verder maak ik zelf altijd gebruik van fifafanatic voor het checken van speler stats.
Ben er nu een uurtje mee bezig en nog geen dingen ontdekt die me ergeren. Welke modus speel je het meest?
Speelt weer heerlijk weg. De eerste quiter alweer ingemaakt en ook de tweede online wedstrijd met 5-1 gewonnen van Ajax.
Mensen die de Early Access ook hadden en kunnen vertellen of de officiele release compleet hetzelfde is? Ik ga hem morgen ochtend pas kopen, maar dan weet ik het vast. Ben nieuwsgierig .
Het speelt wel iets fijner en sneller vooral. Maar ik noem het FIFA 13.1. Op de career modus na is het precies hetzelfde. Ongelofelijk eigenlijk.
Ik kan me echt niet voorstellen dat je dit fifa 13.1 vindt. Ik vind dit echt de grootste verandering sinds tijden. Het spel is veel trager en vereist dat je meer opbouwend speelt. Daarnaast vind ik het zelf veel makkelijk om vanuit de flank naar binnen te draaien zodat spelers als CR, bale, robben etc veel beter renderen. Daarnaast heb je het hele dek/afscherm systeem waardoor je de bal als speler minder makkelijk verliest, snelheid is niet langer overpowered, echt gigantisch veel verschil.
Sterker nog vind het zelfs FIFA !3. 0.1 Alles wat jij beschrijft is inderdaad zo maar wel in de early release, die was briljant. Net de Retail versie gespeeld en is echt een lachertje gewoon FIFA 13 Alles draait nog om snelheid je krijgt vergeleken met early release enorm veel ruimte en het draaien en kappen is weer net zo onnatuurlijk als in 13. De meeste goals komen uit kop ballen en rebounds is nu nog erger dan in 13 (heb wel gelezen dat ze dat gaan patchen in oktober) Ik begrijp werkelijk niet waarom ze een zeer goede game (early release) zo verkloten. Denk dat het te maken heeft met de doelgroep die het geld binnen brengt bij ea die willen een arcade game.
vind hem wel lekker spelen alleen zoals je zegt corners is echt te erg. Krijg er sowieso paar per wedstrijd tegen/mee
Vind ik wel meevallen, het draait echt niet meer zo erg om snelheid als in FIFA 13. Was de early release dan zoveel langzamer?