[XOne] [Algemeen] Grand Theft Auto V [Deel XI]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 19 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Ik vind Los Santos stad ook niet zo mega uber boeiend om eerlijk te zijn..

2. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik doe een stranger missie met Trevor waar je
    15 borden van een andere real estate makelaar moet vernielen. Ik heb elk fucking huis al bezocht en alles al kapot gemaakt en nog altijd staat hij op 12/15. Net voor de 2de keer door die heuvels zitten rijden. Ik word er echt gek van.

Ik ging eerst de hills doen, van links naar rechts. Dan de onderste 4. En nog altijd mis ik er?!

|:-|:-|:-

3. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Te weinig variatie he.

4. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Jawel, op je mobiel heb je een checklist.

5. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Jawel dat kan wel, druk even op (start) ga naar GAME en ga naar de missie toe daar zie je precies wat je nog zou moeten doen om hem op 100% te halen.

Ik vind de stad opzich ook niet fantastisch op alle fronten. Bepaalde gebieden vind ik dan wel erg leuk om doorheen te rijden. De villawijk van Michael en het gebied daarboven (Vinewood) vind ik wel erg leuk, het havengedeelte is ook wel tof uitgewerkt ik vind alleen het centrum zo matig. Er is geen echt centrum waar het enorm druk is. De grote gebouwen staan ook maar op redelijk sfeerloze plekken. Alles om het centrum heen vind ik eigenlijk wel prima, alleen mist het centrum dus al het grootse.

Ik vind het wel grappig dat de auto's per gebied enorm verschillen. Rondom Michaels huis rijden altijd dure auto's rond, richting het zuiden zie je veel Amerikaanse bolides en in het noorden buiten de stad zie je weer vaker pickups etc. rijden.

6. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946
    Iemand die weet hoe je die eerste Lester missie moet doen met Franklin?
    Snap er geen fuck van

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik zou eens beginnen met (terug)lezen wat je moet doen.

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind LS op zich een hele toffe stad, alleen jammer dat er weinig interieuren zijn. Ik had echt meer interieuren verwacht en begrijp sommige beslissingen dan ook niet van de ontwikkelaar.

Zo heb je een behoorlijk groot sewer systeem waar je echt volledig naar binnen kan, tenzij hier zich een missie afspeelt is dit echt verspilde ruimte voor andere interieuren vind ik persoonlijk. Wanneer kom je daar nou? Echt heel groot en dit had prima gebruikt kunnen worden voor een winkelcentrum bijvoorbeeld zoals in VC of noem maar wat op. Bijvoorbeeld wat fastfood tenten die gewoon open waren geweest...puur om het idee en om de stad nog wat levendiger te maken. Het zijn kleine minpuntjes, want verder vind ik de game geweldig.

Laatst bewerkt: 26 sep 2013
  9. osmgek

osmgek Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet een vent afschieten. Recht onderin loopt een timer als Die om is loopt hij naar buiten. Schiet hem dood en vlucht snel! :)

10. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946
    Goed plan :lol:

11. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies zoals in LA dus.

12. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Jawel, moet je kijken bij dat menu waar je de missies overnieuw kunt spelen. als je dan op een missie gaat staan kun je zien wat je moet doen om de missie op "Goud" uit te spelen..

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies, thanks iedereen die de tip gaf. Handig om dit sort dingen te weten. Misschien leuk om een keer te proberen.

Voor mijn gevoel is LS ook kleiner dan LC. Ik heb het idee dat het rijden/lopen door IV's LC echt langer duurde. LS is alles behalve klein, maar het voelt absoluut kleiner aan dan LC.

14. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946
    Volgens mij is die algehele map nou ook niet ubergroot :+
    Dacht eerst van wel maar...t valt mee. Komt wss omdat je alles begint te kennen nu

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    IGN

http://www.ign.com/videos/2013/09/24/gta-v-walking-across-the-map-shooting-people

Walking across the entire map in 72 minutes. Je moet er maar zin in hebben om te kijken....maar volgens hun ren je in 72 minuten van de ene kant naar de andere kant van de map.

16. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    En iedereen maar roepen dat LS vele male groter is dan LC. :cool:

Maybe dat het in verhouding wel zo is maar ik heb het zelf ook niet gemerkt ik ben zo door LS. Alleen de country side maakt het wel een enorm grote wereld. ff van LS naar dat dorpje links boven rijden doe je niet zomaar ff zonder te zeggen pff hey moet ik dat hele pokke end rijden ik doe die missie daar weleens als ik toevallig in de buurt ben. :+

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Wie roept er precies dat LS groter is dan LC? En denk er wel aan dat ook de suburbs worden gerekend tot LS, hè.

En oh ja, van een mod mag je toch wel verwachten dat ie leestekens gebruikt. Senk joe.

Laatst bewerkt: 26 sep 2013
  18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Niemand, alleen dat de map groter is dan LC.

19. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Holy shit! Net even de onderwaterwereld voor het eerst bekeken (buiten missie om) en dat is gewoon echt gigantisch 8) Super mooi ook _O_

/Edit: En de benzine van je vliegtuig kan ook op blijkbaar. Was met een vliegtuig de hele map aan het vrijspelen en opeens stoppen de propellers ermee :9

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat dacht ik ook, maar denk dat het te maken heeft met te ver buiten de map spelen. Even later kwam ik er terug zonder heel lang gevlogen te hebben, en toen kapte m'n motoren er direct weer mee. Was het toevallig op dat stuk aan de westkant?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina