heb een Xbox slim heb dus inderdaad drops ook op 720 p mn tv ondersteunt 1080p. ik ga hem ff bij een ander proberen die heeft er 360e
Ik had mijn PS3 ook even op 720P gezet, maar dit maakt geen reet uit. Het aantal Hz zou ook niet uit moeten maken in dit geval. Dat kan alleen verschil geven bij films. Dit is echt een kwestie van framedrops door berekeningen die de PS3 blijkbaar niet aankan. M.i. is de code gewoon niet goed genoeg geoptimaliseerd voor de PS3.
Het is toch ook te triest voor woorden? Bij mij is het wel iets minder geworden nadat ik hem op 720P had gezet, maar het is nog lang niet weg. Het kan gewoon niet, het is voor mij een gamebreaker. Zo zitten er wel meer van dat soort issues in deze game. Alles duurt echt ontzettend lang om te laden, als ik even de herhalingen na een wedstrijd wil kijken, moet ik soms echt minuten lang wachten en de andere keer duurt het veel korter. Die shit kan echt niet.
@Cyrax, dat zou idd niet moeten mogen, maar blijkbaar vinden ze dit acceptabel. Wat ik eerder al zei, die FOX engine wordt volgens mij alleen ingezet voor de gezichten (de bekende gezihten dan tenminste) en misschien de belichting. De voetbalengine an sich is nog als vanouds. Het is onmogelijk om een nieuwe engine in te zetten en dezelfde fouten tegen te komen. Er is overigens een feedback mogelijkheid die is aangemaakt door de community. Ik heb het volgende doorgegeven: Denk niet dat het aan zal komen bij Konami, maar je weet maar nooit....
maar is de Xbox nu vrij van framedrops of ben ik de enigste hier. ik hoor het wel over de PS 3 versie veel
Op de Xbox heb ik tijdens gameplay een redelijke frame rate. Maar tijdens herhalingen en vooral bij de beelden voor en na de wedstrijd loopt het voor geen meter. Het weekend kan ik mijn kritische recensie online zetten.
Ondanks alle negatieve geluiden vermaak ik me meer dan prima. Ook online, trouwens. Ben nu al een tijdje bezig met de MLO. Het duurt gelukkig maanden en maanden (tenzij je bizar veel speelt) om echt een topteam te bouwen. Erg leuk dus om stapje voor stapje je zwakke plekken te verbeteren. Typerend is wel dat spelers als Mphela, Tenorio, Montana, Sami en nog wat van die rappe gasten het meest aangetrokken worden. Vooral door de kids die met hen in het elftal de hoge steekpass op je af blijven sturen. Maar die heeft echt nauwelijks effect in dit deel, omdat sprinten lastiger is geworden. Voor mijn gevoel speel ik weer echt voetbal dus. Maar er zijn zeker tekortkomingen, dat is duidelijk en die ga ik niet herhalen, want zijn hier al voldoende aan bod gekomen. Moet overigens wel zeggen dat ik echt geen last heb van lag. Het enige vervelende is dat ik na het spelen van wedstrijden de verbinding met de servers verlies en het dan vaak ook meermaals moet proberen voordat ik er weer op kom.
ik kan er niks aan doen maar ik vindt het een soort van minachting, of voor de gek houden van je fans . De fans hebben pes al die jaren gesteund , zonder ons speelden we allemaal fifa omdat er geen andere keuze zou zijn. dat een game niet helemaal "af" is kan ik tot zover wel begrijpen maar deze game lijkt meer een beta versie. Als ze nou met concrete info komen over een patch , wanneer die komt en wat ie doet maar het enigste wat we weten is. " de komende weken ". ik snap wel waarom hun fan base zo klein is, en met deze praktijken wordt het er niet beter op. Mijn eind conclusie is , koop pes een maand later en mischien dat je dan een beter of volledig product koopt.
Toch verschrikkelijk dat ik na een week die gegevensopslagbeheer nog niet normaal binnen kan halen. Ik vertik het om het met een USB stick te doen. Hoe is dit nou mogelijk dat je zoiets niet normaal binnen kan halen. Hoeveel mb is het?
Iets in de 200 geloof ik. Eerste keer had ik een corrupt bestand. Let ook goed op bij het installeren van horizon! Installeerde nog al verkeerde dingen Sent from my X909 using Tapatalk 2
680mb is het toch? Nou ja het staat wel ergens in eerdere posts hoeveel het precies is. Teminste in de 600 dat weet ik wel.
Haha mij zit dat ook al zo dwars. Ik snap er echt niets van. Dit is echt respectloos tegenover je klanten. Ik speel namelijk alleen maar online eigenlijk. Maar goed we moeten gewoon wachten:d
Ja maar dat kan even duren. Ik weet niet of ze dit samen met de tweede patch willen doen, maar die komt pas in november. Hopelijk komt het datapack eerder. Mocht dat niet zo zijn, volg dan de methode via de USB-stick. http://proevonetwork.com/news/item/175-xbox-datapack-the-solution-is-here Ik zeg er echter wel bij dat je daarna met echt met malwarebytes antimalware een volledige scan moet doen ( te downloaden op http://www.malwarebytes.org/ ) want het vereiste programmaatje horizon heeft wat malware.
Gewoon schandalig dat je het via een USB stick moet doen. We zijn nu al meer dan een week verder dan moeten ze toch wel gewoon wat in kunnen stellen zodat iedereen het kan downloaden. Het bestand is er alleen het valt niet te downloaden. Echt een minachting naar de mensen die het spel kopen.