Yakuza 5 toch niet? Omdat de sales van 4 tegenvielen? Meende de hele tijd te horen dat ie hier maar niet uitkwam en ook niet zou komen. Dunno, de serie boeit me niet echt dus ik kan het mis hebben.
Nee die geloof ik inderdaad niet. Maar ik verwacht dat de hardlopers zoals Persona en Dark Souls wel zullen blijven komen hoor.
Nope. Game is ook wel iets te groot om in 1 ruk uit te spelen. Ben echter met het uitspelen van Tales of Xillia weer begonnen....en meteen weer hooked. Begon meteen met het stukje aan het strand; hi-la-risch!
Ik moet de game nog halen ondanks dat de game me wel aantrekt weet ik niet wat ik er precies bij moet verwachten
Wat is visuel novel? xD maar maar kan hete rgens mee vergeleken worden ofzo? Want vand e ga,eplay op yt wordt ik ook niet veel wijzer.
Hoezo wordt je er niet veel wijzer van? Welk gedeelte snap je niet? Misschien dat het Informatie kopje in de startpost je verder helpt? Visual novel... oftewel, heel veel lezen. Het eerste uur al speel je misschien 3 seconden. Zo gaat het niet de hele game door, maar er zijn soms langere momenten waar je geen directe gameplay input hebt.
Het lezen vind ik niet heel erg, vond dat ook wel erg leuk bij bijvoorbeeld animal crossing. Voorlopig heb ik toch nog wel ff wat te spelen maar ga deze titel denk ik wele en keer aanschaffen ik zoek alleen naar een reden waarom ik hem nu wil spelen.
Rot op met je Wii U! Ga nou eerst maar hopen dat het überhaupt de game is waar we op hopen, dan zien we wel verder. Als je naar een reden moet zoeken moet je het niet doen. Nu nog niet iig. Vooral omdat je nog genoeg andere games hebt te spelen. Kijk wat filmpjes, lees wat erover. Maar als het niet gelijk klikt forceer jezelf dan niet om de game te kopen...
Thanks voor de tip, iets in me is nu al verslaafd. De verhalen van jullie over de game interesseren me zo dat ik toch altijd deze titel al op het oog heb gehouden. De voornaamste reden tot nog geen aanschaf is simpelweg genoeg te spelen, maar ik gaat zeker ff wat meer info zoeken en vooral yt filmpjes kijken .
Het grote nadeel (vind ik) van deze game is dat als je leest wat je moet doen, en wat voor gameplay de game heeft, de game echt geen reet aan lijkt te zijn...dat had ik echt (dit is mijn eerste Persona game). Maar mede door dit forum wilde ik wel eens het gokje wagen. Bam, instant hooked. Het klinkt saai, maar het is gewoon zo goed geschreven dat je door wilt blijven spelen! En dan heb je IMO een topper! @Dulle; ik ben bang dat ik zo gehecht ben aan deze karakters dat een volgende deel daar nooit tegenop zal kunnen....
Yup, ben ik ook bang voor. Maar wat ik ook niet wil is bv Persona 4-2: The College Years. Heb je ook weer kans dat ze de characters te veel laten 'opgroeien' tot het punt waarop ze misschien te veel van hun leuke karaktertrekken verliezen. Of tsja... ik ben gewoon bang dat ze het weten te verpesten. Ze kunnen beter een nieuwe cast verpesten dan onze geliefde P4 mensen. Ik weet het niet. De eerste art voor de game gaat iig heel belangrijk zijn. De art voor P4 was liefde op het eerste gezicht, de personages stonden me gelijk aan. P3P, niet echt. Main character was een flapdrol, Akihiko en Mitsuru hadden wat arrogants en die gozert met zijn pet zag er gelijk irritant uit. Ik ben uiteindelijk niet ver genoeg gekomen in de game om te zien of ze zich doorontwikkelen, maar die eerste 'klik' is heel belangrijk. Alleen al door de art. vs Duidelijk wie wint. P3 zou al een stuk beter geweest als ze vanaf het begin met die meid waren gegaan als main character ipv die emo gozert. Zij zou zo P4 in kunnen stappen. Ze durft te lachen.
Op dat punt zit ik nu dus ook, het zegt allemaal niet echt veel maar door jullie lijkt het me interessant dus ik haal hem wele en keertje. Is het niets, jammer dan,d an weet ik het tenminste zeker haha.