Pff eindelijk een beetje klaar met auto's verzamelen. De Sabre, Futo en Western Daemon waren echt een hell. Vele uren ingestoken haha. Genoeg tips te vinden maar ze spawnen zo random.. Trevor Echte klassieker voor Trevor. Niet alles hoeft extreem snel te zijn. Het Beest. Rijdt soms gewoon over auto's heen haha Sabre. Misschien toch wel me favoriet. Eindelijk gevonden en wat een ding is het. Western Deamon. Ook eindelijk kunnen stelen. Zoveel opties op te customizen. Dus dat is wel tof. Franklin De auto met het beste geluid imo. Een van de snelste motoren in de game. Tsja wilde hem gewoon hebben omdat het een Veyron is. Snel en makkelijk te besturen. De Futo ook lang naar moeten zoeken. Blijft de beste drift bak. Zit in zoveel spellen en gelukkig ook in GTA5 Michael Een van me favoriete auto's in real life. Dus.. Geprobeerd de Cooper S Works na te maken. Een bommetje Vond het wel mooi bij Michael passen zo Phantom De James Bond wagen. Awesome ding. Jammer alleen dat de guns niet werken.
Heel dik Hybrid! Ben denk 4 van die auto's/motoren nog niet tegen gekomen Wat is de naam van die rode auto (Franklin)?
Meestal zo als je naar een specifieke auto/motor gaat zoeken Ik heb me wezenloos gezocht naar deze: Toen ik 'm eenmaal had reed ie opeens overal
Sowieso het beste geluid imo. Hebben ze echt tof gemaakt en dan stap in een Viper en dat is dan een stuk minder helaas.
Cool lees net dat de Sultan er weer inzit en dat in je de shop er een RS van kan maken met stickers etc. Morgen even doen dan.
Stap in een taxi als passagier en ga dan naar de plek. Misschien dat die dan wel verschijnt. Want dat gebeurde toen bij mij.
Werkt ook niet Kom alleen de Albany Buccaneer steeds tegen... Heb nu ook al 6000 rondjes in La Mesa en Cypress Flats gereden maar nergens te vinden