Haha, er zijn nog wat mensen komen binnendruppelen gelukkig. Pfoe. Toch nog gehaald met nog 30 seconden op de klok. Wist jij dat je meer damage deed als je op het hoofd mikte?
The reveal of next week's content is not the only announcement today, as ArenaNet will be offering an extended free trial of Guild Wars 2. The free trial will start Friday, September 27th and run through Thursday, October 3rd. That is a full week for players to try out GW2 for free! To register for the free trial, go to https://register.guildwars2.com/trial.
Ben ik de enige die gigantische problemen heeft met Imageshack? Geen enkel plaatje van die site laadt bij mij (buiten de bovenste 2 cm). WAT STAAT ER OP HET SCREENSHOT?!
Nog 2 dagen Tequatl verslaan en dan heb ik de vleugeltjes. Of ik moet nog even die dingen zoeken, dat kan ook
Ik denk dat het zoeken naar die dingen sneller is dan 2 keer Tequatl verslaan. Mini-vleugeltjes zijn het nog maar op een Asura, maar goed. Ik had even mijn Aetherblade skin uitgetrokken, maar die snel maar weer terugzetten. De normale armor is lelijk. Hopelijk wordt ie wat minder lelijk op hogere levels.
Neem die Dulfy guide erbij en je hebt alle clues binnen 10 minuten. 1 battle duurt alleen al minstens een kwartier. You do the math. Al heb je bij een gevecht natuurlijk wel nog kans op loot, maar als je alleen zsm die vleugels wilt is de keuze gemakkelijk. edit: Gratis week is trouwens begonnen! Je characters van het vorige gratis weekend bestaan nog!
Ik had dus een tijdje terug een hair make-over kit gekregen via een black lion chest. Ervoor gekozen om mijn necro haar haren te veranderen. Alleen maar zodat ik dan niet meer 2 dames met witte haren heb, maar eigenlijk vind ik het nog steeds wel mooi. Vaarwel! ik zal je missen en er gigantisch spijt van krijgen. Dus van dit: Naar dit Denk ik. Spoiler Ik gebruik natuurlijk wel een van de Exclusive kleuren!
Spoiler 10.000 Guild punten gehaald! Chauncey heeft fans! Tail swipe achievement lukt maar niet! Above the Waves wel. Gewoon als een malloot springen als er een golf aankomt, want als ik het probeer te timen gaat het mis Ik weet niet waarom, maar de laatste tijd ren ik de hele tijd zonder kleren rond. Mislukt screenshot, maar je kunt zien dat ik niet de enige ben! Behalve mijn Asura. Die houdt haar kleren gewoon aan. Dat rare badpak wat ze aan heeft... Ik heb nog zo een 50 screenshots niet gepost. Maar wat ik eigenlijk gewoon wilde vertellen is... Chauncey is awesome. 75 laurels well spent. Guardian heeft trouwens veel leuke/nuttige wapencombinaties. Lastig.
Heb ook even Tequatl geprobeerd, maar met zo'n chaos dropt mijn FPS naar zo'n 15-20. Normaal zit ik rond 45 FPS, maar toch is het wel vet. Ik zag dat ik Birthday gifts had vanwege het 1-jarige bestaan. Mooi item dat je character direct naar level 20 gaat. Ik heb al een tijdje een Mesmer, maar die was nog maar level 6. Nu dus level 20
Zo, even mijn ecto's verkocht voor 10 gold, die vleugels gekregen en de achievement van Tail Flail , leuk kwartiertje!
Ooit hoop ik nog eens de Golden title binnen te halen. Ik zou al flink op weg zijn geweest als ik niet steeds extra character slots etc zat te kopen.
Ik rock toevallig sinds gisteren de golden title. Had hiervoor "been there done that" maar dat kunnen ze natuurlijk altijd gewoon zien aan het symbooltje naast mijn naam. Maar nu, wat te doen met mijn geld. Door sparen voor een precursor of mijn geluk gaan beproeven in de mystic toilet?