Elke week op de maandag (01:00/02:00) een pakje. Handelen gaat zeer lekker, denk dat ik over 2/3 dagen een sterk team kan bouwen al vind ik mijn budget Serie A team ook wel goed spelen
Na een pot of 15 hebben gespeeld kan ik niet anders dan concluderen dat het een heerlijk spel is en veel beter dan die andere UT's. Eindelijk af van die zweet spitsen. Al heb je ze nog steeds, maar nu zijn ze minder irritant.
Als je spelers verkoopt wat is dan volgens jullie de beste indicatie om te zien wat hij waard is.. Ik heb nu Lahm over die ik kwijt wil maar zie hem aangeboden worden voor 20.000 tot 50.000.. Of kan ik beter nog even wachten tot er wat meer coins in het spel zijn..
Laagste BIN En je kan wel wachten tot er meer coins in het spel zijn, maar wat je dan wel vergeet is dat de pack binging gewoon door blijft gaan. Dus dat soort spelers worden steeds frequenter op de markt gebracht en zullen daardoor dalen.
Wauw, wat is die Anelka goed zeg! 10 goals in 5 wedstrijden, wel een echte killer die sterk aan de bal is en zeer goed kan koppen.
Met dat BPL team ga je IMO keihard weggespeeld worden, je CB's zitten bijde rond de 40 pace en dat pace niet belangrijk is dit jaar is echt onzin. Bij een lobbed through pass staat je tegenstander met elke fatsoenlijke spits 1 op 1 op met je keeper Die 50k zijn meestal de mensen die hopen dat iemand er intrapt, maar met lahm kan je inderdaad beter nog effe wachten.
Pace voor CB's is inderdaad nog steeds belangrijk, maar niet zó belangrijk dat dat het enige is waar je naar moet kijken. Met Arsenal heb ik het duo Mertesacker & Koscielny en daar kom je bijna niet doorheen. Met Mertesacker win je ieder (kop)duel als je goed anticipeert en aan zonedekking doet. Demichelis en Terry zijn echter niet ongelofelijk lang of sterk.
prijzen zo zo laag op dit moment aubameyang was vorige week 50k, had hem vanacht opgepikt voor 25, is nu 33k. Wanneer kan je je spelers die je in je club hebt het beste verkopen (over hoeveel weken). Vind zonde m'n spelers nu allemaal te verkopen met deze prijzen
Prijzen wisselen enorm. Ik wilde Mertens, die ging binnen een kwartier voor zwaar verschillende prijzen, tussen 1.100 en 3.000. Super gaar. Net mijn linskback Constant (geweldige stats) opgepikt mét Engine-style voor 3.300 coins. Goedkoper dan normaal + degelijke chemistry style dus. Nice! Ben nu team twee aan het bouwen met Totti, Floccari, Emerson, Cana, Pjanic, Dzemaili, etc.
http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=etSXQDPWbdVU:360 Dit is momenteel mijn team, mijn budget is atm 7k. Zien jullie directe versterkingen, zit zelf te denken aan popov (hidden gem) vervangen en misschien mikel of rosicky verbeteren. Op de langere termijn denk ik aan benteke.