Weet iemand waar die special edition kaart van gemaakt is? Misschien dat ik die nog los wilde kopen (stom om niet de special edition te kopen anyways). Is dat gewoon papier of soort doek ofzo?
via rockstar social kun je op de pc de aandelenmarkt van bawsaq in de gaten houden, is er ook een manier omdat te doen met die andere markt? lcn ofzo?
ik heb geen idee haha! met bawsaq is het wel grappig dat je in je pauze opt werk ff kan kijken of je aandelen al gestegen zijn
Je hebt zelf toch wel een savegame aangemaakt? Of saved de autosave over je enige savegame heen? Ik maak altijd een aantal saves in dit soort games om sommige dingen over te doen als het me niet naar m'n zin is. En uiteraard gewoon lekker te kunnen kloten zonder dit soort dingen mee te maken.
What the hell. Waar moet ik nou met trevor de vliegtuigen die ik jat opslaan? Op het vliegveld van Sandy Shore in de hangaar of op dat kleine vliegveld wat ik kan kopen? Straaljager is gone...
Net een vliegtuig missie met Trevor gedaan, land ik dat ding in de hangar maar stap ik te vroeg uit "Mission Failed". Hij stond echt perfect, wat een pech.
Vraagske, zitten er eigenlijk gangs in GTA V?? Wist nog dat in het Los Santos van GTA San Andreas dat er the Ballas waren en The Grove streets van CJ enzo..
Oh god, Three's Company-missie was gruwelijk. Muziek ook terwijl je met Michael naar beneden gaat. Spoiler Die chick in dat gebouw was volgens mij die een relatie had met Niko uit GTA IV en uiteindelijk een agent bleek te zijn? Alle missies tot nu toe waren echt netjes. Probeer echt hooguit 1 of 2 missies per dag te doen, alleen nu kreeg ik een telefoontje en start de volgende missie ook alweer. Fuuuu!
Als je auto's/vliegtuigen opslaat in de garage/hangar, blijven die dan ook als je de voertuigen achterlaat/vernietigd?
Jup. Waar is die hunting activity voor de 100%? Ik heb al eens eerder wat hunting dingen gedaan met dat fluitje etc. maar ik zou niet weten wat er nog meer te halen is aangezien hij op de social club nog grijs is en ik heb dus nog niet heb gehaald.
Je moet de #1 tennisspeler eens checken, 1302 games gewonnen of zo. Dan heb je echt geen leven wanneer je per se de nr 1 wilt zijn op een leaderboard.