Ah shit...my bad. Trouwens...waar is dit gebied precies? http://www.gtav.net/news/archive.php?year=2012&month=7 2e screenshot
Als je die Blitz Heist (ofzo?) doet moet je al die auto's droppen bij zo'n FIB hangout, zo'n schuur achtig. Als je uit die parkeerplaats rijdt dan moet je naar rechts en dan moet je wel ergens in de buurt komen.
Rechterkant van Los Santos gewoon. Met Trevor een awesome jas gevonden dat moet denken aan jas van Gosling uit Drive. Alleen in plaats van een schorpioen achter staat er een krab op.
Ik voel me nu gewoon echt stom...begin van eerst heist: Spoiler Serieus meerdere keren overnieuw die hele zooi moeten opklimmen omdat ik die gasgranaat gewoon niet in dat gele vlak krijg. In genoeg games heb je een boogje voor granaten. Jammer dit. Maar zal wel aan mij liggen.
Heb het net helemaal doorgelezen, ben erg benieuwd wat het is. Is er al iemand achter wat die hidden uv-licht clue op de blue print map was waar je $500,000.- in cash mee moet nemen?
Uitgespeed? Hell naw...heb nu net Trevor. Ik wil het echt gewoon rustig aan doen met deze game. Niet expres tijd rekken door dingen te doen die ik helemaal niet wil, maar ook absoluut niet alleen maar story missies. Die Trevor in die eerste missie zeg... Spoiler ''Hey cool zeg, Johnny is terug!'' Paar minuten later ligt hij op de grond met een kapotgestamd hoofd....damn zoon!!!!!!!
Waar komen je foto's die je met Snapmatic hebt gemaakt precies te staan? Net twee foto's gemaakt, maar zie ze op de Social Club site nergens staan.
nee, met assassination missies kan je makkelijk honderden miljoenen binnenslepen Maar 53 miljoen is wel erg nice zo zonder een missie.
Credits trouwens aan Fii Ik kwam wat laat achter die missies helaas, kon er gelukkig nog wel 2 doen waardoor ik 80 miljoen op de bank heb.