1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 jan 2013.

  1. meneerjan

    meneerjan Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Progressie
     
  2. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je in FUT 13 nog ToTW spelers vinden?
     
  3. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    en de mobiele app
     
  4. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Oke dit is voorlopig mijn FUT team geworden. Hier moet ik het er maar mee doen. Misschien dat er nog wel eens een leuke speler bijkomt die erbij past, maar dat zien we dan wel weer.

    [​IMG]
     
  5. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Voor de LB positie kan ik je Criscito aanbevelen, speelt in de russische league en is Italiaans en ws goedkoop.
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Een beetje mosterd na de maaltijd, maar ik wil er toch even op reageren. Op het waarom? Nou, FIFA 13 is een stuk goedkoper en wat ik ervan begrepen heb is FIFA 14 niet zo'n verbetering ten opzichte van FIFA 13. Ik heb FIFA 13 vandaag gekocht voor 5 euro, dat is heel wat schappelijker dan 45 euro lappen voor FIFA 14. Daarnaast is het FIFA, je hebt in een paar seconden een match gevonden. Ik speelde tot kort nog FIFA 12 op de PC en zelfs daar heb je binnen een paar seconden een match gevonden. Echt niet iedereen stapt over naar de nieuwste versie. Heb vandaag al de nodige uurtjes UT gedaan met FIFA 13 en het is gewoon druk. Er wordt flink gehandeld, je vindt snel een match. Zelfs de kaartjes die nu geopend worden, zijn geupdate met de laatste transfers. Ik heb in ieder geval al kaartjes met bijv. Strootman bij AS Roma, Van Wolfswinkel bij Norwich City etc.
     
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18

    Zijn er nog mensen die zoeken naar fifa 13 spelers dan? Heb nog wel een collectie IFs (ramos, torres navas etc) die ik wel voor wat fifa 14 coins wil wegdoen!
     
  8. buntyn

    buntyn Guest

    [​IMG]
    Nu in de hervorming dominante debuut. De nieuwe voetbal spel met de meest zeil. Gelieve uit te kijken.
     

Deel Deze Pagina