[Wii] The Legend of Zelda

Discussie in 'Games' gestart door OniRyo, 19 mrt 2011.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    50 euro is al een tientje onder de RRP van de meeste nieuwe retail games dus op zich niet verkeerd

maar 39,99 is voor een remake ook een mooie prijs, dat kosten die HD collections op de ps3 toch ook vaak?

Al kan Nintendo natuurlijk vragen wat ze willen , door het gebrek aan games kopen mense n deze game toch wel

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Hier zit alleen veel meer werk in dan die simpele HD collections op de PS3. Dat zijn slecht upscaled games.

3. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Als het jullie echt om dat tientje gaat, ga naar wehkamp, bestel de game, vul de code: NIEUW in, en tadaaa €40...

4. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Mooi aanbod inderdaad. Ik heb de code gebruikt voor iets anders. Thanks.

5. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
  6. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
  7. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Uiteindelijk blijft het een limited edition. Denk dat ze wel wat waard worden, maar voorlopig niet meer dan 100 vermoed ik.
    Tenminste, ik zou er wel 100, maar niet meer dan dat voor geven als ik geen pre order had staan.
    Ach, het is wat de gek er voor geeft inderdaad. Hij heeft een gokje gewaagd en waarschijnlijk een aantal gekocht, verlies zal ie er niet op maken.

Laatst bewerkt: 29 sep 2013
  8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ach, mensen geven graag wat meer voor collector items....remember Ni No Kuni?

Die limited was ook ineens hot; heb mijn limited voor 180 euro verkocht....mij hoorde je niet klagen, maar echt snappen deed ik het ook niet....zo geweldig was het spel uiteindelijk ook helemaal niet.

9. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dit is ook wel een mooie limited edition hoor, die ook daadwerkelijk limited blijkt te zijn.
    Er is nog nooit een statue bij een Zelda game gekomen, wel figurines bij de ds games.
    In mijn ogen is dit een van de betere Zelda L.E.

10. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Maar hoe weet je nou of een LE later veel in waarde stijgt? Het lijkt mij meer een gok en ik vermoed dat de kans erg klein is dat je een zeldzaam item koopt.

11. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik denk dat je het bij deze LE wel zeker kan zeggen. Er zijn namelijk vrij weinig Wii U's verkocht, dus dan heeft Nintendo waarschijnlijk ook niet veel LE's gemaakt. Ik denk dat de Wii U binnenkort zeker wel veel meer gaat verkopen dan het nu doet, en op dat moment zal de LE ook flink in prijs stijgen op Ebay etc (denk ik).:+

12. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Hmmm dat brengt me dan misschien toch weer in de positie om hem bij intertoys te bestellen :eek:

13. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Plus dat mensen die Zelda sparen dit vaak al vanaf het eerste deel spelen en dus vaak wat ouder zijn. En over het algemeen hebben ze dan wat meer te besteden.

Daarbij zijn Nintendo special editions altijd in trek, dit hebben anders games niet.
    Bijna niemand die nog geld neer legt voor een GTA S.E, Gears S.E. of Call of Duty S.E.

Edit: Denk dat Intertoys niet kan leveren wat er nu al besteld is.

14. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Dacht al zoiets idd dat intertoys hem ook niet meer kan leveren. Maar ik laat hem wel voorbij gaan, ps4 komt er ook aan dus gaat ook weer wat geld heen. Zelda WW haal ik wel een keer mocht ik wat meer tijd & geld hebben :D

15. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Ik hoop echt dat ik die LE ga krijgen bij Intertoys maar het zal wel niet... mocht het wel lukken dan verkoop ik mijn downloadcode voor 2 of 3 tientjes hier wel, mits daar belangstelling voor is.

16. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Voorverkoop van Windwaker HD LE is begonnen , kreeg rond 8:00 uur een email van de Intertoys.
    Met veel moeite de game via mijn iPhone kunnen bestelling omdat het iDeal niet wilde werken.
    De hele bestelling maar opnieuw gedaan en gekozen voor acceptgiro.

17. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb hem hoor. Ben benieuwd hoeveel mensen teleurgesteld gaan worden... Hoe zit het trouwens met de schaarste van die hele box? Moet ik die ook echt bestellen of kan ik die wel ergens in een winkel oppikken?

Laatst bewerkt: 30 sep 2013
  18. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Tof, ook echt weer een mooie tijd dat ze het als pre-order zetten :+

Nog een paar dagen wachen!

19. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik denk dat je ernaast gaat grijpen. Ik verwacht dat hij overal wel is uitverkocht.

Wat heb je trouwens? Je zegt: "ik heb hem hoor"? Heb je de Wii U Zelda editie?

20. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, dat weet je nooit. Veel Limited en Collector editions zijn vaak helemaal niet zo limited. Halo 4 was bij preorders ook zogoed als niet meer te krijgen, maar na de launch van de game waren er toch veel winkels die de game ook gewoon in de schappen hadden....

Ni No Kuni was bv een echte Limited Edition, daarvan zijn er ook niet echt veel gemaakt.

Het is altijd afwachten.
    Maar zo vaak heeft Nintendo niet een Limited, dus ik verwacht dat deze in het rijtje Ni No Kuni valt en niet bv Halo Reach (waar er volgens mij nu nóg sealde exemplaren van in de winkels liggen:9).

Deel Deze Pagina