Oke fijn dit man. Die parkeerplaatsen bij stripclub Spoiler als Trevor eigenaar is zijn dus ook niet safe! R8 en Bugatti zijn gewoon weg.
Spoiler Volgens mij zijn geld en uiteraard de opbrengst van de laatste heist. Moet dit trouwens niet in het missie topic?
Spoiler Ik had liever gehad dat ze een einde hadden gedaan waarbij ze alle drie in leven blijven. Of op z'n minst een optie om de UD buit op te geven voor het leven van de anderen. Je wordt wel heel erg voor het blok gezet ineens.
Dat is er Spoiler Optie C Die andere zijn best wel gaar. Kill trevor snap ik nog een beetje, maar franklin michael laten killen is echt vreemd.
Spoiler Motherfuckers! Dat hadden ze er wel even bij mogen zeggen. Ik dacht het is gewoon één van de drie, maar je kunt dus ook gewoon 30 miljoen dokken en er klaar mee zijn?
is het niet makkelijker om een aandelen topic te maken? want nu staat er in elk topic wel wat over aandelen. Als er een aandelentopic komt kun je daar gewoon kijken waar je in moet investeren en wat opdit moment het beste is. ? Ideetje
Haha, risico van het vak. Had in de tussentijd aandelen gekocht van MerryWeather (LCN), dat ging niet zo goed, gelukkig maar 30.000 verlies