Ik niet. /Edit: Huh, de helft van m'n bericht is weggevallen op m'n telefoon Had een vraag. Zijn de Cheeta, de Vacca en de Enity etc. ergens te vinden, of kan je deze echt alleen maar via de Legendary Motorsports website kopen?
Beter fixen ze die garage-bug zo snel mogelijk. Gister weer een auto met Michael gejat en in de garage gezet, is een andere auto die ik er eerst in heb gezet gewoon weg.
http://rsg.ms/18zk7tA @Brocade Als ik dat doe krijg ik het dus zo als hierboven. Hoe krijg ik het nu voor elkaar?
Ze moeten gewoon voor zorgen dat iedere auto die je hebt of hebt opgeslagen gewoon altijd terugkomen zoals je standaard wagens. Nu kan je eigenlijk niks met een speciale wagens doen dan alleen een beetje rondrijden. Snap die keuze niet echt.
Nice! Bij mij werkt snapmatic nog steeds heel slecht. Heb maar 4 foto's kunnen nemen, iedere keer krijg ik de cloud service fout. Heb al mijn cache geleegd, mijn nat gecheckt (is open, anders kan ik geen games Joinen of gejoined worden in diverse online games) En word er een beetje pissig van. Kom iedere keer een moment tegen die ik wil vastleggen, maar dan lukt het niet...
Inderdaad. NAT staat hier ook gewoon open, maar alles van Social Club werkt hier gewoon niet goed. Gisteren toevallig 2 keer een foto kunnen maken en uploaden.
Ik heb er totaal geen moeite meer mee. In het begin kreeg ik vaak een error, maar dat had denk ik meer met de server te maken van Rockstar. Nu kan ik foto's maken, waar en wanneer ik maar wil. Ik denk dan toch dat het meer met jouw internet zelf te maken heeft.
Je kon de "standaard" auto's van de characters niet veranderen toch? Alleen tunen? Ik rij net de oprit op bij Michael en daar zie ik m'n geupgrade trash auto (Premier) staan i.p.v. die Audi. What happend?