Wat? Eerst was de PS4 krachtiger dan de One en nu is opeens de One krachtiger? Maak me gek Vooralsnog keuze hier ook bij ps4, of Halo 5 moet echt in-sane gaan worden..ben wel beetje klaar met Xbox. Vind de algemene vibe oid van de ps4 gewoon veel toffer. Toffere console. Kwestie van smaak.
Dat van de One zal wel bullshit zijn, eerst de PS4 krachtiger en dan opeens de One Ik neig steeds meer naar de PS4 en ik weet precies waar ik hem ga krijgen op de launchdag zonder pre-order met nog eens dikke korting.
Aiiii die Steam controller dat ziet er ff ellendig uit, hoe goed die twee trackpads ook mogen gaan werken, de knoppen zitten op onmogelijke plekken. En dat verhaal van MisterXMedia is natuurlijk totale bullshit, hij post al een tijd super pro xbox verhalen: MisterXMedia LiveJournal. Als je daar wat rondneust zie je al snel dat het een gewoon een fanboy met veelste veel tijd is. Denk trouwens wel dat er nog wel dat Microsoft nog wel een paar mooie verassingen heeft maar 3 keer sneller dan de concurrent gaat't zeker niet zijn.
We zullen zien, 3x sneller lijkt me ook sterk maar wie weet. Ik zou het persoonlijk niet zo'n probleem vinden...
Impressions from someone that went to the Eurogamer expo: http://metro.co.uk/2013/09/27/games...urogamer-expo-and-dark-souls-ladders-4126169/ Dat over games verbaast mij niets. Dat vond ik al sinds day 1.
En waarom precies? Wellicht had hij een goede reden om dat te zeggen. Want de Sony fanboys op Teamxbox(nu UnionVGF) waren ook fucking zielig bezig. Hij geeft daarna goede argumenten ook.
Van de huidige generatie heeft de PS 3 mijn voorkeur gekregen vanwege God of War 3, LBP en de games van Naughty Dog. Voor de komende generatie weet ik het zo net nog niet. Bij de release Dead Rising 3 en Forza 5. In maart Titanfall en dan later het jaar Crimson Dragon. Best interessant toch.
Grappig hoe hij eerst de fanboys uitlacht, Maar zelf als een gigantische fanboy uitstraalt, Zoals je duidelijk kunt zien is volgens hem de PS4 het zwarte schaap en de Xbox one onze herder waar we niet in geloven. Ik denk als die niet zo naar die fanboys keek dat die andere dingen had geschreven, Want Tweakers,Powerunlimited,Gamekings enz... Zijn wel gewoon lyrisch over de ps4. En als de xbox one dan beter oogt dan de PS4 leg dat dan is duidelijk uit dan alleen maar te zeggen Killzone: Shadow Fall just looked the normal generic tat I expected from it Na de eerste alinea was het mij al duidelijk.
Mooi verhaal van een Xbox-gamer, gaan we nu van iedere consolefan een verhaal uitlichten hier? Het is gewoon afwachten totdat de consoles daadwerkelijk uitkomen.
Dat is zoon beetje het antwoord hier op alle discussies in dit topicje. Marja het topicje heet XBOX one vs ps4 ik probeer de strijdt aan te gaan als ps4 fanboy.
Tsja, MS heeft ook nogal wat over zich heen gekregen... en nu is er een soortgelijk verhaal over de PS4 en mag dat niet vermeld worden?
Natuurlijk wel. Maar als je een artikel op zo'n manier schrijft (helemaal op een pro-MS site), dan kom je niet bepaald onpartijdig over, en nemen sommigen je niet serieus...lijkt mij toch niet zo verwonderlijk? En ja, ook als het een pro-Sony artikel was geweest, en die had dezelfde woorden gebruikt, dan was het ook niet serieus genomen. Is ook een paar keer voorgekomen, en ook toen werd er (terecht) op gewezen dat het een pro-Sony site was en dus niet serieus genomen.