Sorry man, was even enthousiast! Sommige mensen missen nou eenmaal dingen he Anyway, Rayman verdient het verder om gekocht te worden. Eerst maar GTA uitspelen
Net nog even ingelogd op dat account van je om Rayman op te pikken, maar je account is banned. Tot 31/12/9999
Ze hebben het er nog over op deze podcast, vanaf minuut 33: http://www.1milliongamerscore.com/2013/09/gamerscore-popcast-106.html Er schijnen heel veel accounts & consoles gebanned te zijn afgelopen donderdag en vrijdag. Misschien dat ze morgen verder gaan.. Met de nieuwe dashboard update zijn ook de regels aangepast, het is verboden om content te spelen dat niet in jouw regio beschikbaar is, zelfs als je er voor betaalt.
Zuur dit, maar had toch gelijk dat je gebanned kan worden van XB Live. @ Dulle ik hoop voor je dat je niet geband gaat worden, zolang al een account op de 360. (Overigens hoop ik dit voor iedereen. )
Maakt niet uit, ze kijken naar een database en plukken zo iedereen eruit die met een oman of ander account gedownload heeft.
Nou ligt eraan, wanneer jij alleen via een buitenlands account de game gedownload hebt en verder nix, kan er hooguit je xbox en dat buitenlands account gebanned worden, je main gamertag heeft er nix mee te maken. Maar als je hem ook gespeeld hebt op je main gamertag dan is die "medeplichtig"..
Daar zit wat in, maar uiteindelijk kunnen ze toch wel zien met welke accounts je actief was op een bepaalde console en wat je hebt uitgespookt op je console. Alleen of ze zover gaan is de vraag.
Zou het niet gewoon voor iedereen beter zijn (incl MS) als ze gewoon de licenties van de gedownloade content zouden intrekken...? Misschien moeten ze bij MS een uitleggen hoe PR werkt. Dat dit niet zo een handige actie is als je al in de hoek zit waar klappen vallen. Als je de afgelopen maanden al een consumenten onvriendelijk imago hebt opgebouwd. Als je over een maand of 2 de opvolger van de 360 gaat uitbrengen. Zit je sowieso al op die sites, of zit je de hele tijd te zoeken naar sites die het over bans hebben? En heel veel accounts gebanned? En nog steeds niks op XBW. Zodra ik het hier zie van iemand die ik vertrouw ben ik pas overtuigd dat ik ook een ban krijg. Tsja, het zou erg lullig zijn als ze hiervoor bans gaan uitdelen. Dan hadden ze jaren geleden al signalen moeten afgeven dat dit niet gewaardeerd wordt. Niet iedereen jaren hun gang laten gaan met buitenlandse (US/Japan) accounts, om nu opeens iedereen te gaan bannen. Je historie is hun ook niks waard dan. Jarenlang gespeeld, jarenlang honderden euro's uitgegeven en niks illegaals gedaan. Maar gebruik gemaakt van een fout van hun?
Blijkbaar worden de mensen die account sharing hebben gedaan geband. Mijn accounts werken nog perfect.
http://www.metacritic.com/game/xbox-360/might-magic-clash-of-heroes Is een goede game, heb de DS + Arcade versie ervan. Heeft tot 45 uur gameplay. Maarja mensen klagen over gratis dingen ... maar kopen wel de nieuwste COD of Fifa waar totaal geen verandering zit