Echt, ik begin dit spuugzat te worden:
* Auto's die uit garages verdwijnen.
* Speciale voertuigen die niet meer opnieuw te krijgen zijn als je deze (per ongeluk) kwijt raakt.
* Wat is het nut van een auto online kopen als je deze maar eenmalig kan gebruiken en waarom kunnen gekochte vliegtuigen en choppers wel keer op keer worden gebruikt?
* Hetzelfde voor het tunen van een auto, waarom zou ik dit doen als deze maar eenmalig gebruikt kan worden?
Even een voorbeeld van gisterenmiddag:
Na het behalen van de 50 space parts kreeg ik de
Ik wil deze parkeren in m'n Grove Street garage. Helaas was deze vol, dus ik haal er een voertuig uit, kom terug buiten en ja hoor, weg is m'n voertuig. Ook op de plek waar ik hem vandaan heb staat niets meer. Gelukkig had ik een extra savegame omdat ik Rockstar spellen inmiddels wel een beetje ken, maar ik kan me voorstellen dat veel mensen hier de fout mee in kunnen gaan.
Het lijkt wel alsof R* soms niet wil dat je plezier hebt in free roam. Je mag je auto tunen, maar kijk uit om hem ook daadwerkelijk te gebruiken, want weg = weg. Een Saints Row systeem met voortuigen zou geweldig zijn in V: Eenmaal het voertuig in je garage en je kan hem zonder limiet daar steeds weghalen. Verder een fantastische game (zit nu op 93%), maar ik hoop dat ze dit soort dingen (snel) fixen.
Laatst bewerkt: 30 sep 2013