Mijn eerste verwachtingen waren dat het zou gaan knallen....echt non stop action. Maar eigenlijk waren dat juist best onrealistische verwachtingen. Dit klopt gewoon. Beetje jammer die Skyler weer...dat Walt niet moest gaan beweren dat hij alles voor de familie deed. Ze krijgt veel te veel de slachtofferrol, terwijl ze twee episodes terug zei dat Walt maar iets aan Jesse moest gaan doen.
Ik ben ook blij dat Walt Jesse liet gaan, maar stond er toch even van te kijken. Zeker omdat hij in die ene episode hem gewoon verraadde en dood wilde hebben. Gelukkig kon hij het toch over zijn hart verkrijgen. Echt cool met die automatische machinegun. En een passende laatste scene met een stervende Walt bij 'zijn' ding...zijn equipment. Ik moest die Lydia absoluut niet..maar damn...Ricin voor haar? Wel heerlijk dat telefoontje die ze naar Todd pleegde en Walt uitleggen dat hij idd 'gone' is en toen over die Ricin beginnen. Mooi ook dat Walt toegaf aan Skyler dat hij het werk fijn vond, dat hij zich er levend door voelde.