Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    idd, ik vind het eerlijk gezegd nogal selectieve verontwaardiging

ik zeg niet dat we niet met zijn alleen wat alerter moeten zijn op dit soort dingen want dat is heel duidelijk wel nodig

maar om nou alleen de X1 hier op aan te spreken slaat nergens op.

Laatst bewerkt: 30 sep 2013
  2. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Gewoon Kinect uitschakelen, vertrouw je dat niet dan plug je hem eruit en stop je hem met de doos in de kast.

3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    *kijkt even rond* .....we zitten hier toch echt op een Xbox forum, in een topic over de Xbone......nogal logisch dus.

@Hybrid; klopt....voor zolang dat duurt....wie weet heb je dat ding over een half jaar toch nodig (zeg niet dat het zal gebeuren, maar het zou kunnen).

Maar dan krijg je weer het (logische) argument dat je ervoor moet betalen, terwijl het dus niet nodig is.:9

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ps4 heeft toch een camera?

Maar dat privacy gezeik, tegenwoordig is niks meer echt safe, wil je het voorkomen koop dan gewoon geen nieuwe technologie. Hoe zal dit in z'n werk gaan met Google Glass? Wat nou als Google alles loopt te filmen en dat opslaat. De Kinect kan losgekoppeld worden als je het niet aandurft.

Volgens mij heeft MS zelf ook nog wel gereageerd op het hele Kinect NSA gebeuren en dat het juridisch gezien niet mogelijk zou zijn voor de NSA om de beelden te gebruiken. (of erg moeilijk)

Maar als het echt allemaal zo'n groot probleem is, koop dan gewoon een Wii-U, dan weet je zeker dat er niet gespioneerd wordt... of zit er ook een camera in de controller?

5. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    haha ergens vorige week riep ik dat het twee pagina's lang over privacy ging. En nu een week later ging het 1 pagina weer een beetje over de one om vervolgens opnieuw alweer 2 pagina's allerlei privacy issues te bespreken. Nu ben ik natuurlijk geen moderator maar ik hoopte weer wat leuks te kunnen lezen qua nieuws. Maar schijnbaar leeft dit helaas nogal in het xbox one topic

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat argument vind ik ook prima als het mensen dat vinden maar puur alleen MS "aanvallen" als een argument op privacy is te makkelijk. :)

7. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Is optioneel, niet verwerkt in het ding als dat wel met de Kinect en Xbone is...euuh, was.:+

Nogmaals; dan moeten we alles maar accepteren?

Dan zal dat hetzelfde gezeik opleveren als van sommigen nu.
    daar zullen we hier waarschijnlijk niet zoveel van lezen, omdat we hier op een Xbox forum zitten....zelfde geldt voor de de fingerprint van Apple; daar zal ook vast en zeker een hoop gezeik over zijn.

Nogmaals; dit is toch een Xbox forum?

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Uhh ja. Wat dan?

9. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    je klaagt erover dat ALLEEN MS 'aangevallen' wordt.....tis een Xbox foreum, dus is het nogal logisch dat dat hier ter sprake komt.

Klagers over Apple zullen op een Apple forum wel losgaan....

Logisch toch?

10. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik lees verdacht veel over Sony op een Xbox forum dan :+

Hmm, Apple fans die klagen? Dat is nieuw...

Over de privacy gezeik, ik ben bang dat we in de toekomst steeds minder privacy krijgen en het goed gepraat gaat worden met, als je toch niks hebt te verbergen dan maakt het ook geen ene fuck uit. Maar dat is wel erg kort door de bocht.

11. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, en aan wie is dat te danken?:+

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    "aanvallen" was misschien niet het goede woord. Maar van dat mensen ineens een probleem maken van dingen die MS doet waar als je verder kijkt je momenteel al je privacy in het geding brengt door middel van andere producten. Dus roepen dat je de One niet koopt omdat je voornamelijk bang bent voor privacy, vind ik dan geen goed argument (niet per se naar jou toe bedoeld)

Daarnaast zoals zo vaak wordt gezegd hier is XBW tegenwoordig meer dan een Xbox forum met meerdere threads (ook Apple) Of is dat alleen als mensen dat uitkomt? :+

13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Veel gebruikers hebben ook beide consoles :)

14. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    +1

15. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.356
    Speel Windows 8-games op Xbox One

Naoyuki Isogai, Director van de Microsoft Xbox Marketing Group in Japan, heeft tijdens een interview met GameRevolution aangegeven: dat het voor ontwikkelaars weinig moeite kost om content, die ontwikkelt word voor Windows 8, ook uit te brengen op Xbox One.

Een begin was natuurlijk al gemaakt door, met dezelfde interface op hun apparaten, overal een soortgelijke ervaring te kunnen bieden. Daarnaast benadrukte Microsoft al op eerdere presentaties: dat het hun doel is om één en dezelfde content te gaan bieden op al hun platformen. Het bleef echter een lange tijd angstvallig stil omtrent deze ontwikkeling, tot nu.

“Xbox One draait ook op Windows, dus de technologie om te ontwikkelen is ongeveer geljik aan die van Windows 8. Windows-apps worden namelijk ontwikkeld in Visual Studio. Daarbij komt dat, als iemand een game ontwikkeld voor Windows 8, ze met vrijwel dezelfde code de game over kunnen zetten naar Xbox One. Het is aan de ontwikkelaars of men dit wil gebruiken of niet.", aldus Isogai.

Toen er later nog eens specifiek naar gevraagd werd: of software die ontwikkeld is voor Windows 8 overgezet zou kunnen worden naar Xbox One? antwoorde Isogai "Ja, het is vrijwel dezelfde code"

16. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Tsja, MS wil in de herfst alles gaan stroomlijnen met WP en Win8 dus dat ze de One erbij gaan betrekken is niet meer dan logisch.

17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.010

God wat is dat ding huge.

18. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Valt wel mee man. Precies groot genoeg om boven op mijn BDS 300 te zetten prima.

19. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Vind dat wel meevallen, en hoe meer ik hem zie, hoe mooier ik hem vind.

20. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Zit toch wel heel erg te twijfelen of ik m'n preorder moet laten staan. Ben echt benieuwd hoeveel meerwaarde er nou aan zit tegenover de oude Xbox. En het is natuurlijk gewoon wel een behoorlijk bedrag!

Deel Deze Pagina