1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Onwetende hond!
     
  2. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Echt, ik begin dit spuugzat te worden:

    * Auto's die uit garages verdwijnen.
    * Speciale voertuigen die niet meer opnieuw te krijgen zijn als je deze (per ongeluk) kwijt raakt.
    * Wat is het nut van een auto online kopen als je deze maar eenmalig kan gebruiken en waarom kunnen gekochte vliegtuigen en choppers wel keer op keer worden gebruikt?
    * Hetzelfde voor het tunen van een auto, waarom zou ik dit doen als deze maar eenmalig gebruikt kan worden?

    Even een voorbeeld van gisterenmiddag:

    Na het behalen van de 50 space parts kreeg ik de
    Space Docker
    Ik wil deze parkeren in m'n Grove Street garage. Helaas was deze vol, dus ik haal er een voertuig uit, kom terug buiten en ja hoor, weg is m'n voertuig. Ook op de plek waar ik hem vandaan heb staat niets meer. Gelukkig had ik een extra savegame omdat ik Rockstar spellen inmiddels wel een beetje ken, maar ik kan me voorstellen dat veel mensen hier de fout mee in kunnen gaan.

    Het lijkt wel alsof R* soms niet wil dat je plezier hebt in free roam. Je mag je auto tunen, maar kijk uit om hem ook daadwerkelijk te gebruiken, want weg = weg. Een Saints Row systeem met voortuigen zou geweldig zijn in V: Eenmaal het voertuig in je garage en je kan hem zonder limiet daar steeds weghalen. Verder een fantastische game (zit nu op 93%), maar ik hoop dat ze dit soort dingen (snel) fixen.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2013
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ze zijn ook al bezig met een update. :)
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja kunnen wij niks aan doen. XBW is gewoon niet groot genoeg voor sommige publishers.
     
  5. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Dat zal Rockstar zeker niet bewust of extra hebben gedaan... Denk eerder dat het allemaal te maken heeft met de limieten van de hardware en de manier waarop data gestreamt en tijdelijk opgeslagen word.

    Hopelijk kunnen ze het wel nog verbeteren en aanpassen door een patch.
    Maar heb het zelf nooit echt als storend ervaren, al geef ik ook niet zo super veel om het opslaan van veel voertuigen.
     
  6. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik normaal ook niet, maar als ik 5 uur bezig ben met space parts verzamelen wil ik niet door een stomme fout m'n speciale voertuig kwijt zijn. :+

    Ik blijf het ook vreemd vinden dat je de straaljager en Titan vrachtvliegtuig niet kunt kopen online. Je kan alles kopen, van tanks, tot jeeps tot privéjets, maar de meest gewilde vliegtuigen kan je niet kopen. Opzich is het niet erg er moeite voor te doen, maar eindelijk had ik met pijn en moeite de Titan weg weten te kapen van Zancudo en glitched m'n hangar omdat de Titan daarin verkeerd spawned waardoor hij telkens explodeerd :F:.

    Het zijn de kleine dingen die deze game geweldig maken, maar ook de kleine dingen die (na +-100 uur) frustreren. :+
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2013
  7. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Snap niet dat de auto's die verdwijnen of netjes geparkeerd staan op z'n minst bij impound verschijnen. Als ik naar impound ga staan daar de grootste kak auto's waar ik misschien 1 minuut ergens mee heb gereden.
     
  8. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Dan moet ik nu maar voorzichtig gaan spelen... Want heb het spel helemaal uit en alle collectables bij elkaar zonder een moment van frustratie. Kleine 85uur heb ik nu in het spel zitten.

    Enige irritante in de game vond ik het grotendeels offline zijn van Social Club.. Snapmatic nooit kunnen gebruiken en het wachten op BAWSAQ heeft mij zeker wel een aantal grijze haren opgeleverd. :p

    Die super lange triatlon falen na 20 minuten omdat je van je fiets gereden word was ook niet grappig. Sjezus wat een ruk gameplay was dat zeg! :+
     
  9. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Of het
    Cargo plane. Had ik ook nog wel eens in willen vliegen. Vooral online leuk; met z'n alle in twee jeeps in de laadruimte, opstijgen en dan skydiven.
     
  10. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat ik wel jammer vind is dat het wisselen tussen de drie personen soms/vaak niet klopt. Heb ik bijvoorbeeld net een missie gedaan met alle drie de personen die eindigt in de dessert. Na afloop ben ik Trevor en wil ik switchen naar Franklin omdat er voor hem nog een missie in de buurt is. Switch ik en zit Franklin gewoon in z'n huisje. Het is iets kleins maar vind ik wel jammer.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Best tof eigenlijk dat in loop van de tijd haar weer aangroeit. Heb Trevor helemaal kaal gemaakt maar dat is alweer een tijd geleden en nu heeft die alweer aardig wat haar.
     
  12. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik had trevor kaal gemaakt na 4-5 uur het die gewoon weer zijn gewone haar en 4 uur later was die weer kaal.

    Het is niet zo dat je langzaam zijn haar ziet groeien XD

    Hij krijgt gewoon weer zn standaard kapsel op een gegeven moment.
     
  13. Timg237

    Timg237 New Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat van die auto's is wel minder ja heb je eindelijk een mooie. Is ie weg
     
  14. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand enig idee hoe lang je moet wachten op je profit nadat je in de aandelen van Vapid hebt geïnvesteerd na de Bus Assassination missie? Normaal zag je meteen na een assassination missie dat de aandelen als een gek gingen stijgen, maar nu blijft mijn profit percentage op 0 hangen...
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Je weet dat je die aandelen moet kopen na de missie? Het duurt 2 ingame dagen voordat er verschil in komt.
     
  16. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Volgens mij zegt hij bij de bus assassination dat je juist geen aandelen van Vapid moet kopen.
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Je moet na de missie aandelen kopen (je ziet dat hij enorm is gekelderd, een paar dagen later stijgt ie ontzettend.
     
  18. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, ik heb 48 miljoen er in gepompt, na de missie! Maar bedankt Jorrie, dan ga ik even een paar keer slapen, dan zie ik mijn winst daarna wel verschijnen! :9
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Op de vlucht voor de politie met me motor. Word ik aangereden bij een tankstation die ook een ammunation heeft. Vlieg ik van de motor af zo de ammunation binnen. :lol: Eigenaar was er niet echt blij mee want kreeg gelijk een kogel tussen me ogen. :+
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2013
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Haha ja mooi. Reed laatst ook iets te ver mer m'n motor de ammu-nation in.

    Ennnn ziekenhuis.
     

Deel Deze Pagina