Ik heb nog punten voor WiiFit en Wii Sports. Als het goed is werken ze nog en zijn ze 500 waard. Punten in ruil zou helemaal mooi zijn.
Hebben er nog meer mensen problemen met inloggen bij Club Nintendo? Kom er maar niet in. Is al de tweede keer deze week. Wachtwoord vergeten ingeklikt, toegestuurde wachtwoord ingevuld maar kom er nog steeds niet in.
Hoe duur zijn die? En hoeveel punten krijg je per game? Ik wil zo een beker. Waarom heb ik ook zo een domme case en sleutelhanger besteld.
Bekers kosten 5000 punten per stuk. Per game die je registreert krijg je 250 punten. Voor consoles dacht ik 750 of 500.
Ja, niet normaal duur IMO...Als je dan de hele set bekers had, maar nee, per stuk ook nog! Maar ja, wat moet je anders met je punten.... Die pluche kubes is ook wel tof trouwens.
Duur inderdaad, maar het is wel gratis. Ik ben in ieder geval blij dat ik een zooi codes heb opgespaard. Nu is een mooi moment om ze te gaan gebruiken
Shit, wist niet dat dit topic al bestond. Dan kan deze op slot: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=171157 Hoe groot zijn die bekers? Trouwens ik kom er weer net niet aan -.- zit op de 3950 en heb alles inmiddels al ingelost.
Op Ebay kun je voor 10€ 3350 sterrenpunten kopen. Let wel op, games kan je niet 2x op hetzelfde account registreren. Heb dit zelf ook gedaan omdat ik nog wat punten tekort kwam. Werden binnen een paar uur per mail verstuurd. http://www.ebay.nl/itm/331035137647?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
Ong 10cm waren die trophies volgens de site, maar dan is die pluchen geluidskubus kleiner? Ik zou bijna uit frustratie die geluidskubus halen haha xD dat sparen duurt (te) lang. Vind €10 voor die punten een beetje teveel van het goeie eigenlijk. Had Sony nou maar zoiets haha dat ik inmiddels wel hun hele collectie
Gister avond de Luigi Munt besteld Hele website lag er in de middag uit en inmiddels is die zelfs al van de website af. Vraag was dus groot.
1500. Ik heb de Mushroom cup binnen, echt een stuk minder netjes dan op het plaatje wat Nintendo erbij zet.
Hoeveel sterren krijg je als een 3DS (XL) registeerd? (krijg je ook voor toch?) Volgens mij zijn al mijn punten al vele maanden verdampt maar dan moet ik er snel wat mee gaan doen, zal dan ook nog wel enkele games er bij hebben/kopen. Ik heb die 3DS XL Zelda edition besteld. Hoe werkt het met zo'n game die er bij zit, kunnen daar nog sterren van geregistreerd worden?