[XOne] Deal of The Week & Games with Gold

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 30 dec 2010.

1. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
  2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Moet jij nou álles goed praten wat MS doet? Kun je nog wat dieper in hun kont kruipen? :+
    Mensen vergelijken Game with Gold met PS+.
    Met PS+ krijg je deze maand alleen al Dragons Dogma, Far Cry 3 en meer.
    Hier krijg je games van 50 jaar geleden die je voor 10 cent op marktplaats kunt vinden. Het aanbod is op zijn zachtst gezegd teleurstellend.

Niet dat het verder niet gewaardeerd wordt wat ze doen, maar na zo een grootse aankondiging op E3 en kijkend naar de concurrent is dit gewoon helemaal niks.

3. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee graag :+

PS+ is een leendienst en je krijgt de games dus te leen, als je PS+ niet meer heb heb je de games niet meer , games met gold wel .

Ik geef toe dat ik het liefst zou willen dat Microsoft hetzelfde doet en de naam Xbox Live Gold veranderd naar Xbox Live Plus ,

Ik zou het zelf het beste naar de PS gaan met PS+ ,hoef ik zelf geen games meer te kopen maarja, alle vrienden zitten op de X360 .

Microsoft kan zelf nog wel wat leren van Sony,

Ik kan hier wel vergelijkingen maken tussen Sony en Microsoft maar dan krijg ik ook weer het verwijt dat ik een Pro-MS bent :+

Laatst bewerkt: 30 sep 2013
  4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maar je snapt wel waarom mensen teleurgesteld zijn? Het is niet zozeer klagen over gratis dingen, maar het gevoel alsof het allemaal veel beter kon. In het begin kreeg je ook het gevoel dat dit een goedmakertje was voor hun Xbone fuckups, maar als je dan met Rainbow Six, Defense Grid, Ass Creed II etc aankomt laat dat niet veel goodwill zien.

Het is leuk dat het gratis is, en als jij vindt dat een van die games top is moet je dat vooral zeggen en zal ik het alsnog uitproberen. Maar het GwG initiatief is allesbehalve top. Het klagen vind ik redelijk gerechtvaardigd.

En dat mensen over een kam scheren/onderuit halen met die CoD/Fifa vergelijking vind ik ook altijd lullig overkomen. Je zult vast betere argumenten hebben. ;)

5. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Ik snap dat het allemaal beter kon.
    Ik zou ook elke maand liefst 2 gratis games willen krijgen zoals X-com /AC3/BF3 op de xbox

Maar dat krijgen we helaas niet. Microsoft is zelf laks om recente games uit te geven die van 2012/2013 zijn.

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Clash of Heroes lijkt me best tof. In die tijd wel de trial gespeeld, maar niet gekocht. Dus waarschijnlijk ga ik nu voor het eerst een Games with Gold game opstarten :)

7. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Het gaat erom dat MS in de hoek zit waar de klappen gevoeld worden, als zij hun directe concurrent slim af willen zijn, of mensen willen overhalen voor de Xbox One, dan zetten ze betere titels neer.

PsPlus maakt tot nu toe iedere maand gehakt van MS, qua service, qua value for money en features.

Voor mijn gevoel doet MS niet zijn best, of zijn ze zo arrogant dat ze niet beters willen geven.

Natuurlijk, bij psplus is het lenen, maar elke psplus member, blijft praktisch member. En als je het niet meer bent, dan heb je in ieder geval genoeg tijd gehad om het spelen...

Ik betaal liever voor huur-games die recent zijn, xbox live voor exclusives als de eerste maand de cod-dlc en deze bout-games.

8. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat wil ik zelf ook wel.

Ben benieuwd wat de deal van de week morgen is . Eigenlijk moet Dulle gewoon de persoon worden die over de deals gaat :thumbs:

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Kijk, dát is nou nog eens een goed idee. :+

10. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb gister veel zitten surfen op zoek naar meer info, ik heb deze gamertag al 7 jaar en zou het zonde vinden als ik die door 1 stomme fout kwijtraak. Temeer omdat ik tijdens het Oman gedoe al hier zei dat je ervoor gebanned kan worden notabene. Maar omdat er toen geen actie was ondernomen toch ook maar Rayman gedownload, en heel even opgestart onder mn main gamertag om te kijken of hij het deed, niet gespeeld verder.. Als ik hierdoor mijn gamertag kwijtraak, wil er niet aan denken..

En ja het is overdreven van microsoft, en ja ze zullen hierdoor niet veel nieuwe vrienden krijgen. Maar het nieuws van rayman stond op heel veel sites, je kunt er gerust van uitgaan dat zo'n 100.000 - 200.000 mensen de game hebben gedownload. Ubisoft is daar natuurlijk niet blij mee, grote kans dat zij microsoft onder druk hebben gezet. Ach, ik wacht het met samengeknepen billen nog ff af, wil iig GTA Online nog ff meemaken als het kan!! :)

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ga er ook niet bepaald happy mee zijn als ik mijn gamertag kwijtraak. 120.000 (G) zomaar weg. Mijn hele geschiedenis op de 360. Maar vreemd genoeg ben ik er vrij stoïcijns onder. Ik zie het allemaal wel. Als ik er een hoop over ga opzoeken ga ik mezelf alleen maar gek maken.

Wel vervelend dat aan die gamertag ook mijn Windows 8 en Windows Phone gekoppeld is. Moet ik nou verdorie alles gaan veranderen door fucking Rayman?! :+ Microsoft kan toch wel met een nettere oplossing komen dan met bans strooien. 95% van de mensen die dit hebben gedaan zijn nette XBL burgers die gewoon gebruik maken van een fout. Wie doet dat niet. We zijn geen criminelen, we hebben niks omgebouwd etc dus behandel ons ook niet zo! :p
    Ik gok zelfs dat de meeste mensen die dit hebben gedaan ook de mensen zijn waar MS het meeste aan te danken heeft. De hardcore gamer die iedere keer weer geld blijft uitgeven. Dat zijn ook de mensen die op fora rondhangen en er uberhaupt achter komen dat die fout was gemaakt, de mensen die zich uberhaupt de moeite nemen (en weten hoe het moet) om een gamertag aan te maken. Laat ons ook eens genieten van zo een foutje!

En ik heb nog een jaar gold. Dat geld zou ik dan ook 'kwijtraken' :mad:

12. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Moet je maar niet zo hebberig zijn. :p

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hebberig? Ik doe gewoon wat natuurlijk is. :+ Is iets gratis? Dan wil ik het.
    Waarom denk je dat ik aan al die beta's meedoe?! :cool:

14. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Cause your a betafreak? 8)

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Betafreak? Ik herken dat niet direct als een vunzige referentie aan iets. Op naar Google, want jou kennende.. :+

16. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Nee, niet vunzig....

Beta als in beta-studies.... natuurkunde etc.... <> harry potter....

Misschien een longshot, maar het proberen waard... ;)

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik geloof het pas als Dulle gebanned is. Account en console ban voor zoiets is alsof je een atoombom op een mug gooit.

Een jarenlange vaste klant die jaarlijks honderden of duizenden euro's aan je platforms uitgeeft bannen omdat hij gebruik maakt van een kwetsbaarheid in de marketplace lijkt me echt te stom voor woorden.

Misschien als je gebruik hebt gemaakt van account sharing.. maar voor de mensen die alleen een 2e profiel hebben aangemaakt en verder niks wil ik eerst zien en dan geloven

Een account ban voor die 'extra' buitenlandse accounts en de licenses van de games lijkt me genoeg

18. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dulle krijgt 2 opties:

Console ban + account ban voor alle accounts
    OF:
    Werken voor Microsoft en actief zoeken naar dit soort websites voor gaten in de service + deal of the week

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Hoe groter de groep is, des te eerder heb je de kans dat je 'generaal pardon' krijgt. Ze gaan heus geen duizenden mensen een ban geven, vanwege hun eigen fout. Jullie zijn wel fout bezig geweest, maar het is niet structureel. Doe je structureel illegale praktijken, dan verdien je een ban. Nu zal het wel loslopen, aangezien het inderdaad veel mensen betreft die gewoon een goede reputatie hebben op Xbox Live.

Zelf vind ik het sowieso te veel moeite om helemaal een account aan te maken voor die gratis games. Ik heb nog zoveel te spelen. En met Humble Bundles kan je praktisch voor niets toffe games krijgen. Ik heb alleen voor de PS3 een Amerikaans account aangemaakt omdat die meer games heeft op PSN. Ik moest gewoon Parasite Eve hebben, maar daar heb ik wel netjes voor betaald. Ook al mag zo'n account aanmaken eigenlijk ook niet. Maar dat wordt toch wel door de vingers gezien.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb ook gewoon al een jaar of 6 een japanse en US account , nog uit de tijd dat demo's niet overal tegelijk uit kwamen.

Gaat MS mij daar dan ook voor bannen? Lijkt me heel sterk

Eerste Dulle gebanned zien worden, dan geloven :+

Deel Deze Pagina