Fifa 14 herhaalt zich in oude fouten, zelfs fouten die niet meer in de vorige twee edities zaten zijn terug gekomen. Ongelofelijk elke wedstrijd raak ik de paal wel. Speelschema's in carrière deugen als van ouds niet. op Donderdag en zaterdag voetballen.....
Dat heb ik ook kon nog aardig ballen met deeltje 13 maar heb hier nog niet de smaak te pakken . Maar cool vind ik het wel
Wat denk je van het affluiten van de wedstrijd als je 1 op 1 op de keeper staat? De rare botsingen waardoor jouw gespierde bonken van verdedigers het afleggen tegen lichtvoetige vleugelaanvalers? Of nog steeds het irritante wachten op de gepaste bal? Of dat de spelers een draaicirkel hebben van een tank? Er zitten nog veel (schoonheids)fouten in de game, sommige maken de game leuk maar andere irriteren ongelooflijk (vooral als je achter staat).
Net terug van Saturn en heb mijn kapotte FIFA14 geruild voor een nieuwe . Die code van 4 pakjes voor UT kan niet nog een keer gedaan worden zeker? Heb hem al ingevoerd maar kreeg niks.
Moet je ff naar dashbourd gaan en dan wordt hij wel automatisch gedownload. Je kan ook niet meer quitten onder de 5e minuut.... Dus met irritante shirtjes en slechte verbinding moet je wel uitspelen.
Zelf nog nooit de paal geraakt. Ik schiet op semi en scoor echt alles perfect in het hoekje met de finesse-shot, die zo ontiegelijk overpowered is. Dit is wel echt gay.. :{
LB alleen bij vrije trappen van 30+ meter. Die gaan er echter nooit in bij mij. Steeds net tegen de muur of (als ie op goal gaat) plukt de keeper de pegel uit de kruising. Bij normale vrije trappen alleen naar boven of om de muur heen. Om de muur heen kan trouwens ook met de pegel.
spelen jullie online met manual, semi of automatic passing? Met manual is het spel echt totaal anders (lees:echt heel Tof), maar als mijn tegenstander "automatic" gebruikt ben ik totaal weg (vooral als ze Man.UTd gebruiken).
Eindelijk iemand die dat ook inziet. Ik krijg steeds meer het gevoel dat ze FIFA 10/11 gebruiken om de nieuwe FIFA te maken vanplaats de laaste versie 12/13 te gebruiken en daarvan uit te perfectioneren.
wat een foutenfestival in FUT mode zeg dit is echt de slechtste FIFA in jaren dit is echt zo belachelijk slecht
dan zit je waarschijnlijk buiten de transferperiode want als je een speler selecteert is de optie gewoon aanwezig. je kunt scouten, navraag doen bij club betreft beschikbaarheid, huren en kopen..